Musaleem Skrevet 28. februar 2013 #401 Del Skrevet 28. februar 2013 Du hadde en forkjærlighet for hester i barndommen, spesielt islandshester, og var trofast medlem av Wendy-klubben gjennom hele din barndom. Den dagen du skulle lage deg nick, var Wendy det første som slo deg, men det var allerede opptatt. Du kom da på at du hadde kjøpt en Clear Blue-graviditetstest samme dag, så det kunne jo være greit å slenge på, det var vel neppe tatt. WendyClearBlue ble litt for langt, så du endte opp med WendyClear (ev. liker du Blink 182). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WendyClear Skrevet 28. februar 2013 #402 Del Skrevet 28. februar 2013 Du hadde en forkjærlighet for hester i barndommen, spesielt islandshester, og var trofast medlem av Wendy-klubben gjennom hele din barndom. Den dagen du skulle lage deg nick, var Wendy det første som slo deg, men det var allerede opptatt. Du kom da på at du hadde kjøpt en Clear Blue-graviditetstest samme dag, så det kunne jo være greit å slenge på, det var vel neppe tatt. WendyClearBlue ble litt for langt, så du endte opp med WendyClear (ev. liker du Blink 182). score Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toffel Skrevet 28. februar 2013 #403 Del Skrevet 28. februar 2013 Tror du nettopp hadde snakket om mus og jerusalem, når du lagde kg profil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musaleem Skrevet 28. februar 2013 #404 Del Skrevet 28. februar 2013 Tror du nettopp hadde snakket om mus og jerusalem, når du lagde kg profil. Ja, stemmer. Jeg snakket om at det er så mye mus i Jerusalem for tiden. Du satt i tøfler og spiste Toffifee, så du endte opp med et miksnick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toffel Skrevet 1. mars 2013 #405 Del Skrevet 1. mars 2013 Haha:) du klarte nesten, satt i tøffler, men tenkte at man ikke bruke "ø". Så veldig oppfinnsom:))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moffeliten Skrevet 1. mars 2013 #406 Del Skrevet 1. mars 2013 du heter sikkert noe a la Monica og ble kalt for moffeliten da du var liten. Dessverre 0 rette. Jeg heter det motsatte av Monika og kjælenavnet fikk jeg av min mann da vi traff hverandre for 6 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musaleem Skrevet 1. mars 2013 #407 Del Skrevet 1. mars 2013 Dessverre 0 rette. Jeg heter det motsatte av Monika og kjælenavnet fikk jeg av min mann da vi traff hverandre for 6 år siden Jeg er veldig nysgjerrig på hva det motsatte av Monika er. Har aldri hørt at hvert navn har en tilhørende motsetning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. mars 2013 #408 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg er veldig nysgjerrig på hva det motsatte av Monika er. Har aldri hørt at hvert navn har en tilhørende motsetning. Akinom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2013 #409 Del Skrevet 1. mars 2013 Akinom du skulle ønske du het arabella da du var liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. mars 2013 #410 Del Skrevet 1. mars 2013 Du ble lei av å hete Bianca . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 2. mars 2013 #411 Del Skrevet 2. mars 2013 Du heter Anja, eller har en hund som heter det? Nope! Mitt egentlig navn klinger helt anderledes, og ikke har jeg hund heller Prøv igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 3. mars 2013 #412 Del Skrevet 3. mars 2013 Bilde av en hund som ser ut som den er tatt ut fra en tegneserie, film eller lignende. Heter hunden Anjah? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 3. mars 2013 #413 Del Skrevet 3. mars 2013 Disneyfanatiker? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 3. mars 2013 #414 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Disneyfanatiker? :-) Må svare på denne, selv om det er offtopic Stemmer ikke, men mange av Disneyfilmene vekker så mange gode minner at litt glad er jeg i dem Vurderer navnebytte, belle er egentlig navnet på en tidligere hund jeg knyttet meg så sterkt til, før hun døde. Men belle var opptatt, så prøvde med mini foran Og da fant jeg belle fra Skjønnheten og udyret, forøvrig favoritten av prinsesse-filmene, som et passende bilde for nicket Ditt navn.. Hmm.. Tenkte på delicious da jeg leste det, så at mine evt engelske kunnskaper ikke kom så godt med i gjettingen må jeg bare beklage Endret 3. mars 2013 av minibelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. mars 2013 #415 Del Skrevet 3. mars 2013 Du er litt gal, kan finne på mye sprøtt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 3. mars 2013 #416 Del Skrevet 3. mars 2013 She are a bella! Ikke korrekt engelsk, men I love "Bellas" så et pluss til navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. mars 2013 #417 Del Skrevet 3. mars 2013 She are a bella! Ikke korrekt engelsk, men I love "Bellas" så et pluss til navnet Vi har ganske like navn, vi. Jeg er sikker på at du er très belle . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utoginn Skrevet 3. mars 2013 #418 Del Skrevet 3. mars 2013 Ara-bella sammensatt av Ara som henstiller til dine arabiske aner Bella er spansk og betyr vakker dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 3. mars 2013 #419 Del Skrevet 3. mars 2013 Du er glad i sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. mars 2013 #420 Del Skrevet 3. mars 2013 Ara-bella sammensatt av Ara som henstiller til dine arabiske aner Bella er spansk og betyr vakker dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå