-lykke- Skrevet 24. januar 2013 #341 Del Skrevet 24. januar 2013 Å, den hadde jeg jo tenkt til å se, den har jeg helt glemt bort, den må jeg se Altså, ikke den Jeg tror du akkurt hadde kommet hjem fra tropene og var så lykkelig, så da gikk for -lykke- og solbrun, bikiniavatar for å minne deg om der du var Tropene hørtes bra ut! Men det var nok ikke det Avataren har jeg som motivasjon Er rett og slett drømmekroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 24. januar 2013 #342 Del Skrevet 24. januar 2013 Nå så jeg nettopp den søte tråden hvor du hadde sett Gunfreak på bussen, og så at du har en ettåring, så da gjetter jeg at du har navnet -lykke- fordi du opprettet brukeren din da du enten nettopp hadde fått barnet ditt, eller fått vite at du skulle ha barn Føler meg i overmåte stalkerish nå, men det var altså helt tilfeldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 24. januar 2013 #343 Del Skrevet 24. januar 2013 Up`n go? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 24. januar 2013 #344 Del Skrevet 24. januar 2013 Nå så jeg nettopp den søte tråden hvor du hadde sett Gunfreak på bussen, og så at du har en ettåring, så da gjetter jeg at du har navnet -lykke- fordi du opprettet brukeren din da du enten nettopp hadde fått barnet ditt, eller fått vite at du skulle ha barn Føler meg i overmåte stalkerish nå, men det var altså helt tilfeldig! Var blink der, ja Tenkte på datteren min, som jo er lykken i livet mitt (hun var en måned gammel når jeg ble bruker) Og noe stalker er du nok ikke, hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 24. januar 2013 #345 Del Skrevet 24. januar 2013 Er Up! en form for motivasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 24. januar 2013 #346 Del Skrevet 24. januar 2013 Enten er hun veldig lykkelig eller leter etter lykken:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 24. januar 2013 #347 Del Skrevet 24. januar 2013 Enten er hun veldig lykkelig eller leter etter lykken:) Up! gjettet riktig (tenkte på datteren min som da var en måned gammel) Du har krøllete hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 24. januar 2013 #348 Del Skrevet 24. januar 2013 Up! gjettet riktig (tenkte på datteren min som da var en måned gammel) Du har krøllete hår? Helt riktig hehehe:) Den var vel ikke så vannskelig å gjette:P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 24. januar 2013 #349 Del Skrevet 24. januar 2013 Up'n'go Nei, dessverre Ikke som motivasjon heller Skjogskriuhond: favoritthunden din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 24. januar 2013 #350 Del Skrevet 24. januar 2013 Up'n'go Nei, dessverre Ikke som motivasjon heller Skjogskriuhond: favoritthunden din? Nope, tenk dialekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 24. januar 2013 #351 Del Skrevet 24. januar 2013 Snøskredhund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. januar 2013 #352 Del Skrevet 24. januar 2013 Fordi hun liker filmen "Up"? (den er så søt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 24. januar 2013 #353 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Nope Fordi du er så sprek og tøff at alle misunner deg? Endret 24. januar 2013 av up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyuna Skrevet 24. januar 2013 #354 Del Skrevet 24. januar 2013 Fordi du er en optimist og liker å se fremover. Det går bare oppover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 24. januar 2013 #355 Del Skrevet 24. januar 2013 Fordi du liker å høre på Hyuna som du også brukte som profilbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 24. januar 2013 #356 Del Skrevet 24. januar 2013 Fordi du er en optimist og liker å se fremover. Det går bare oppover! Det var den baktanken som gjorde at jeg gikk for den egentlige grunnen, så det er ikke feil, men heller ikke helt riktig Wei Wei tror jeg er en rollefigur i en serie, og det er også henne du har bilde av i avataren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 24. januar 2013 #357 Del Skrevet 24. januar 2013 Fordi kjolen blåser opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 24. januar 2013 #358 Del Skrevet 24. januar 2013 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyuna Skrevet 25. januar 2013 #359 Del Skrevet 25. januar 2013 Haha Kan du ikke bare si det da, up! ? er supernysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. januar 2013 #360 Del Skrevet 25. januar 2013 Var drita da hun registrerte seg, forsøkte skrive hyena, men bommet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå