Gå til innhold

Fast i fisken

Avalon

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har mye angst når det gjelder det å skulle prestere noe fysisk foran andre, så alt av fysisk aktivitet har vært en grufull opplevelse i mange mange år. Dette pga. årevis med mobbing. Dere har nok hørt om og opplevd historiene fra før, men nå har jeg bestemt meg!

Etter så mange år med å være så usikker og hate kroppen min, skal jeg virkelig prøve å gjøre noe mer enn bare å passe på hva jeg spiser!

Er fremdeles full av angst da, og jeg tviler mer enn ofte på meg selv, kommer jeg til å klare dette? osv osv.

Derfor tenkte jeg at det kunne være godt å ha et sted hvor jeg kan skrive om det :)

I februar sluttet jeg å snuse!! Yey!

I løpet av mars klarte jeg endelig å legge bort den ondskapsfulle colaen :sjenert: ! Yey!

Men det fæle fæle søtsuget sliter jeg til tider med enda.

Når det gjelder mat er jeg utrolig kresen, men prøver så godt jeg kan. Nå skal jeg gjøre et ordentlig forsøk på å spise mer proteiner og ikke fullt så mye karbohydrater, men jeg ha noe karbohydrater i form av korn, ellers klarer jeg ikke å gå på do..

Før påske hadde jeg min første treningsøkt! Og jeg er veldig stolt av meg selv. Jeg ble gangesperret til tusen og ti, men faktisk synets jeg det var gøy også. Tenk det!

Nå trener jeg med en venninne, og vi trener der hvor hun jobber. Vi trener på kvelden, da det er veldig få der da, noe som igjen hjelper på at jeg faktisk våger å prøve og yte.

Og kan komme med noen små smerteskrik innimellom.

Jeg skyr enda det store speilet der inne, klarer ikke å se på meg selv.

Når jeg føler jeg har et grunnlag, og kjenner apparatene bedre, føler at jeg kan yte mer vil jeg melde meg inn på et senter.

Jeg skulle gjerne ha gått ned rundt 20 kg. Vet noe vil bli muskler, men ut i fra hva vekta sier nå så er det rundt 20 som er målet. Etterhvert.

Håper noen vil følge meg, gi tips og oppmuntring underveis :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...