Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er litt merkelig, egentlig. Hver gang jeg starter tråder eller har innlegg med AB ender det med alt fra fem til flere titalls tomler, men når jeg poster som meg selv får jeg færre.

Vegrer folk seg for å gi tomler til en bruker de ikke liker?

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Gjest k(a)os
Skrevet

Det er nok mye trynefaktor ute og går ja, men jeg tror ikke det er så mange som vil innrømme det.

Jeg plusser ikke brukere jeg ikke liker, fordi jeg har dem på ignorer-listen, men det er bare snakk om to stykker :gjeiper:

• Liker 4
Skrevet

Det finnes noen jævler jeg ikke plusser på uansett.

• Liker 9
Skrevet

Det kan vel være at innleggene du skriver som AB er annerledes formulert enn de du signerer med nick på?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har også opplevd det samme. Det er ekstremt mye klikking her. Trynetillegg så det holder.

Oppdaget en annen rar ting. Jeg skrev et innlegg med nick som ikke fikk plusser. En annen bruker skrev nøyaktig det samme som meg langt nede på siden og fikk mange plusser. Dette er en av de brukerne som kan skrive promp og få mange plusser, mens en annen blir kalt barnslig........

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Det kan vel være at innleggene du skriver som AB er annerledes formulert enn de du signerer med nick på?

Nei, tvert imot! Som AB er jeg mye krassere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er flere brukere her som har innrømmet at de ikke plusser andre enn gjest og AnonymBruker pga de ikke vil at andre skal få høyere rykte enn de.

• Liker 6
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Folk må slutte å bry seg om plusser. Alle disse plussetrådene, tigging og klaging på lite plusser. Bort med hele systemet

• Liker 14
Gjest Vazquez
Skrevet

Plussemisbruk bør være fy-fy. Jeg driter en lang marsj i om jeg misliker en bruker så lenge essensen i innlegget er bra.

• Liker 4
Gjest Glenfarclas
Skrevet

Nettopp! Jeg poster ofte som AB når jeg har tatt litt hardt i, men det er ofte de postene som slår an. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Folk må slutte å bry seg om plusser. Alle disse plussetrådene, tigging og klaging på lite plusser. Bort med hele systemet

Det tar ikke bort problemet med klikkene og trynetillegget.

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Dette er litt merkelig, egentlig. Hver gang jeg starter tråder eller har innlegg med AB ender det med alt fra fem til flere titalls tomler, men når jeg poster som meg selv får jeg færre.

Vegrer folk seg for å gi tomler til en bruker de ikke liker?

Du er sikkert mye mer spennende når du er anonym bruker. De som poster både anonymt og med eget nick er stort sett veldig kjedelige når de poster under eget nick.

Syns egentlig hele anonym bruker - greia er en uting.

• Liker 1
Skrevet

Er vel det som skaper engasjement?

Det er flere brukere her som har innrømmet at de ikke plusser andre enn gjest og AnonymBruker pga de ikke vil at andre skal få høyere rykte enn de.

Hehe.. så tullete! Hva er premien for høyest antall plusser? :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Kan man bruke disse plussene til noe?

• Liker 3
Gjest Vazquez
Skrevet

Status. Ikke noe mer.

Skrevet

Forstår egentlig ikke hvorfor plusser er noe å "krangle" om, det gir jo ingenting. Står bare på brukerprofilen.

Selvfølgelig ønsker jeg at folk skal like mine innlegg, men om folk heller ønsker å plusse et likt innlegg, bare med en mer populær bruker, så får de bare gjøre det :)

• Liker 2
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Og det er jo nettopp de innleggene som får mye plusser her inne, folk som setter ting på spissen og sier det folk flest ikke tørr å si ;)

Jeg har opplevd å få masse plusser på innlegg jeg egentlig synes var litt på kanten selv, mens jeg på det jeg ser på som gode og reflekterte innlegg får 0.

• Liker 5
Skrevet

Krasse innlegg får alltid flere plusser.

Det har ikke noe å si om det er en med nick eller en AB som skriver "Hiv den forbanna drittsekken på hue og ræva ut", det ender alltid med latterlige mengder plusser.

• Liker 4
Skrevet

Ja du kan bytte dem mot liv.

Jeg kan derfor drite meg grenseløst mange ganger - har mye å gå på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, er det SÅ barnslige folk her?

Er KG forumet en eneste stor barnehage :babygutt::babyjente::babysmokk::kgbaby:

Æ vikke gi dæ pluss fordi eg vil ha det høyeste antallet for mæ sjæl lizzzzom.....! :kgbaby:

UFF! :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...