Gå til innhold

sier gutter hva som helst for å få sex?

36 stemmer

1. 1. har du opplevd at en gutt/mann har sagt "hva som helst" for å få sex med deg?

• ja, mange ganger
      18
    • ja, men sjeldent
      6
    • vanligvis ikke
      4
    • har aldri hendt meg
      5
    • vet ikke
      3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hørt at menn sier og gjør omtrent hva som helst for sex, og at de ofte bare er ute etter det og så farer de videre.

Siden jeg aldri har opplevd noe av dette personlig selv, så lurer jeg på hvor mange som har opplevd dette selv og hvor mange som i det store og hele ikke opplever menn slik.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at de nok ikke er helt ærlige i en "spillfase". Altså etter at man har møttes og etablert interesse, men før man er sammen. Jeg har absolutt tro på at menn sier og gjør mye rart for å få seg mus, både for egen fysisk tilfredstillelse men også for å ha historier å fortelle "gutte"gjengen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gutt (eller rettere sagt mann) selv, og vet av egen erfaring og hvordan mine kamerater oppfører seg at vi er villige til å si og gjøre det utroligste for å komme i buksa på ei jente.

De fleste superlativer i ordboken kan brukes, og det er ikke måte på hvor flotte vi synes de er. Vi lover selvsagt at vi er ute etter et forhold, og ikke bare et nummer.

Så er vi som oftest forsvunnet før de våkner neste morgen.

Skrevet

Jeg lover ikke gull og grønne hoser for sex. Aldri gjort det. Og det fins plenty med seriøse mannfolk som er ute etter forhold og hele pakka.

Problemet er at en stor gruppe playere bløffer og lyver og later som om de er oss, for å få seg noe. Og det virker.

En kan påstå at verden går fremover, men i gamle dager passet familien, slekta og hele bygda på jentene. I dag slenges de ut til ulvene, og må lære på den harde måten. Noen lærer aldri.

• Liker 2
Skrevet

...og noen vil ikke lære heller. :tristbla:

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Møtte en gang en gutt som fortalte meg og venninnen min en veldig trist historie om at han kom til å dø innen han var 40 år, og han hadde så lyst på barn, men redd for å forlate dem, når han døde, og han ville oppleve barnebarn og alt. Vi ble veldig triste, og han sa at vi måtte passe på dem, og han skulle gi arven til oss for at vi skulle passe på dem(venninnen min hadde møtt han et par ganger, samme med meg, så vi var ikke helt "nye"). Han begynte å gråte og vi begynte å gråte, og han sa at han ikke hadde sagt det til noen at han skulle dø når han var så ung.

Dette er han jeg holder på med sin bestevenn, og han er også venn med min venninnes kjæreste ... Vi fortalte dem dette etterhvert, for han fortsatte å fortelle slike triste ting over facebook osv. Da vi sa det til guttene våre lo de seg i hjel. De fortalte at det sa han til alle jenter han ville ha sex med, og at vi tydeligvis var på "listen" nå.

Var vi naive? Ja.

Men lærte i hvert fall at noen gutter går ekstremt langt for sex...

• Liker 3
Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

edit: dobbeltpost

Endret av Maruwan
Gjest Maruwan
Skrevet

Nei. Det er nedverdrigende å måtte gi seg ut for noe en ikke er for at ei eller annen selværklert prinsesse skal lyse sitt miskun over deg og gi deg tilgang til hufsa hennes.

Skrevet

Det er veldig vanlig at mannfolk gjør det, ja... Så å si alle menn har den tankegangen til en viss grad, men det er slettes ikke alle som oppfører seg tullete av den grunn. Jeg tror det er et tegn på umodenhet, egentlig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror alle gutter har en slags fase hvor det er slik, ja. Hvor i livet denne fasen kommer og hvor lenge den varer - det tror jeg er fryktelig individuelt.

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg selv har vært der, da selve erobringen var fullstendig prioritet og det rett og slett var katastrofe å ikke "få" den kvelden. Hvordan dette fungerer for andre blir egentlig bare spekulasjoner, men jeg har jo mine ideer. For min egen del ble sexen egentlig uviktig, det var faktisk morsommere å komme dithen. I starten var det morsomt å se hvor lett enkelte jenter var, og vi ble strengt tatt en liten klikk på 3-4 venner som forsøkte oss på dette hver eneste helg for å se hvor lett det egentlig kunne være. Det ble et spill. Ironisk nok betød det IKKE at man faktisk hadde sex hver gang, for som sagt - det var ikke det interessante.

Så ble jeg voksen. Jeg oppholdt meg i områder hvor sex var det siste vi tenkte på, når jeg kom hjem til Norge så var det egentlig langt viktigere med kroppskontakt. Da ble det langt enklere og riktigere å få dette via forhold. Og her begynte en destruktiv og håpløs greie med å heller gå for korte forhold enn ONS. Solide forhold fungerte ikke, for i slike må man snakke. Dype samtaler var ikke min prioritet den gang.

Det jeg kan si om man holder lenge på slik, er at det blir rutiner og onde sirkler. Jeg tror det samme gjelder for despo-sjekkerne. At det blir en veldig mistillit til sin egen evne til å klare få på noe annet vis, og ikke minst en selvbeskyttende holdning at det er viktig å score hele tiden.

Så er det graden av hvor dypt noen gutter går. Jeg opplever at enkelte kanskje er litt uskyldige og rett og slett morsomme i sine metoder - mens andre går forbannet langt over streken. De som konsekvent spiller på selvtilliten, medfølelsen og skyldfølelsen til jenten de snakker seg til sengs med, jeg skulle ønske de ikke ble slukt så rått.

Skrevet

Møtte en gang en gutt som fortalte meg og venninnen min en veldig trist historie om at han kom til å dø innen han var 40 år, og han hadde så lyst på barn, men redd for å forlate dem, når han døde, og han ville oppleve barnebarn og alt. Vi ble veldig triste, og han sa at vi måtte passe på dem, og han skulle gi arven til oss for at vi skulle passe på dem(venninnen min hadde møtt han et par ganger, samme med meg, så vi var ikke helt "nye"). Han begynte å gråte og vi begynte å gråte, og han sa at han ikke hadde sagt det til noen at han skulle dø når han var så ung.

Dette er han jeg holder på med sin bestevenn, og han er også venn med min venninnes kjæreste ... Vi fortalte dem dette etterhvert, for han fortsatte å fortelle slike triste ting over facebook osv. Da vi sa det til guttene våre lo de seg i hjel. De fortalte at det sa han til alle jenter han ville ha sex med, og at vi tydeligvis var på "listen" nå.

Var vi naive? Ja.

Han må vel kalles for å være lystløgner. Altså folk som juger så de nesten tror på det selv.

Lurer på hva det egentlig feiler slike folk. Må vel være en type hjerneskade skulle man tro.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva det egentlig feiler slike folk. Må vel være en type hjerneskade hjerteskade skulle man tro.

Gjest Awzm me
Skrevet

Han må vel kalles for å være lystløgner. Altså folk som juger så de nesten tror på det selv.

Lurer på hva det egentlig feiler slike folk. Må vel være en type hjerneskade skulle man tro.

Jeg kjenner den gutten veldig godt nå. Etter vi fortalte guttene våre om det, så sluttet han, tror de snakket med han... Men i hvert fall, har lyver ikke om noe nå. Han er en ganske koselig gutt, og har tilgitt han for det som har skjedd tidligere. Det skal sies at han var full når han snakket om det første gangen, men det var så ovebevisende. Han var jo edru når han snakket med meg på facebook, vil jeg tro.

Men han som jeg holder på med sa at det var sånn han fikk sex. Han klarte å få til en sexkant en gang, han, og resten var jenter, med disse løynene. Men then again, kan hende at det også bare var en løgn han har fortalt ;)

Skrevet

De som konsekvent spiller på selvtilliten, medfølelsen og skyldfølelsen til jenten de snakker seg til sengs med, jeg skulle ønske de ikke ble slukt så rått.

Absolutt. Skulle vært skutt med en sløv øks!

For meg er det imidlertid helt ubegripelig at kvinner kan gå på noe sånt :klo:

Men det i seg viser vel egentlig bare hvor stor forskjell det ofte kan være på kvinner og menn.

Skrevet

Absolutt. Skulle vært skutt med en sløv øks!

For meg er det imidlertid helt ubegripelig at kvinner kan gå på noe sånt :klo:

Men det i seg viser vel egentlig bare hvor stor forskjell det ofte kan være på kvinner og menn.

Hahaha! Den eneste grunnen til at jentene ikke lurer oss, er fordi vi sier ja til sexu uansett... De trenger ikke spille og juge, siden de bare kan si "skal vi knulle?".

Skrevet

Jeg kjenner den gutten veldig godt nå. Etter vi fortalte guttene våre om det, så sluttet han, tror de snakket med han... Men i hvert fall, har lyver ikke om noe nå. Han er en ganske koselig gutt, og har tilgitt han for det som har skjedd tidligere. Det skal sies at han var full når han snakket om det første gangen, men det var så ovebevisende. Han var jo edru når han snakket med meg på facebook, vil jeg tro.

Men han som jeg holder på med sa at det var sånn han fikk sex. Han klarte å få til en sexkant en gang, han, og resten var jenter, med disse løynene. Men then again, kan hende at det også bare var en løgn han har fortalt ;)

For å si det sånn; hvis jeg var deg så hadde jeg IKKE TRODD på ett ord av det denne gutten måtte si.

Normale mennesker juger nemlig ikke på en slik måte.

Jeg har forøvrig hørt andre folk fortelle hvordan visse folk kan juge i ulike sammenhenger. Det er bare fri fantasi uten noe som helst hold i virkeligheten. Det er faktisk rimelig skremmende at det går an :haar:

Slike folk må være eksepsjonelt kortsiktige i tankegangen.

Skrevet

Hahaha! Den eneste grunnen til at jentene ikke lurer oss, er fordi vi sier ja til sexu uansett... De trenger ikke spille og juge, siden de bare kan si "skal vi knulle?".

Kvinner spiller og lurer på sin måte. Og noe positivt er det ikke!

Men uansett skulle manipulerende mannfolk vært skutt!

• Liker 1
Skrevet

Kvinner spiller og lurer på sin måte. Og noe positivt er det ikke!

Men uansett skulle manipulerende mannfolk vært skutt!

Manipulerende mennesker av alle kjønn, burde vært skutt... Ting hadde blitt litt bedre om folk kunne være hyggelige og ærlige.

• Liker 1
Skrevet

Var vi naive? Ja.

Oi.. Det minner meg om en tulling jeg traff via et nettsted en gang (snakket bare med han en kort periode på msn). Han ville jeg skulle besøke han, han fortalte at han trodde han hadde kreft og ikke kom til å leve lenge, og ville ha barn og han ville at jeg skulle være moren til barnet hans.. Han fortalte videre at han jobbet og hadde MASSE penger til å betale bidrag med og arven skulle gå til barnet :P Jeg snakket som sakt ikke med han lenge, for jeg har nå lyst til å være i et forhold hvis jeg skal få flere barn :P (pluss at han virket psyko).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...