Gå til innhold

når og hvem skal ta opp "samtalen"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Ja, som emnetittelen sier. Når er det greit og ta de store skrittet og spørre om hvordan vi står sammen.? Jeg har drevet med en mann nå i 4 mnd. jeg selv er klar for ett forhold, men er litt usikker på hvor han står hen og derfor vil jeg vite om det her går noen vei eller om det står stille. Men er veldig usikker på om jeg skal ta opp samtalen. litt på grunn av frykt for å bli avist. Når mener dere at samtalen burde være der og hvordan skal jeg ta det opp på en minst klein situasjon. og hva burde jeg si?? råd og tips motar med glede:

Innlegget er ryddet for vedlegg som ikke fungerte.

Rainbow81, mod.

Endret av Rainbow81
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan klarer folk å holde på i 4 mnd?? :sjenert: Nysgjerrig på det, haha.. Uansett, med meg og kjæresten var det mer sånn at etter 1 mnd med intens roting (kan man kalle det det?? Var sammen hver dag nesten), så var begge ivrige etter å defininere "hva vi var". Kan legges til at vi hadde kjent hverandre i flere år i forveien da, men uten noen connection whatsoever.

AnonymBruker
Skrevet

Bare prøv deg frem og hør om hva han føler :) Å holde på med noen i 4 mnd er normalt det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. 4 mnd syns jeg ikke er lenge. Er greit og bli godt kjent med noen før man hopper i det. Det skal jo tross alt vare. Men nå er jeg klar for noe mer og må nok bare bite i det sure eple og kaste meg ut i det.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han illet være sammen med deg hadde dere vært det nå. Dette er kun sex for ham og ønsketenking fra din side.

Skrevet

Det er ikke verre enn at en kveld du ligger i armkroken hans, gir du ham et kyss på kinnet og spør ham om han er kjæresten din.

Funka fint for meg, fikk et stort kyss og "jaaa, det er er jeg vel" til svar!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...