Alise84 Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Har tidligere bleket tennene hos tannlege. Da fikk jeg en skinne og noe middel jeg sprøytet i om kvelden. Synes dette var tungvint og lite effektivt så lurte på om noen visste noe om pris og evt framgang på andre metoder. Vil ha noe som er litt mer effektivt, men samtidig ikke noe useriøst over net f.eks. Har hørt noe om at det kan gjøres der og da hos tannlegen. noen som vet hvordan det foregår? På forhånd takk! :D
Destin Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Jeg vil anbefale crest whitestrips 3d professional effects, eller crest whitestrips generelt. Det er sånne gelèstrips som du tar på en halvtime om dagen i x antall dager Syns de funket kjempebra, kjøpte mine på ebay. Men hvis du ikke er interessert i kjøpe over nett så vet jeg ikke! 1
Alise84 Skrevet 9. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2012 Jeg vil anbefale crest whitestrips 3d professional effects, eller crest whitestrips generelt. Det er sånne gelèstrips som du tar på en halvtime om dagen i x antall dager Syns de funket kjempebra, kjøpte mine på ebay. Men hvis du ikke er interessert i kjøpe over nett så vet jeg ikke! Har ingen problem å kjøpe over nett, vil bare vite at det er seriøse varer om du skjønner.. Har hørt så mye negativt om å handle tannbleking på nett. Er derfor jeg gjerne vil høre fra andre hvilke erfaringer de har Hva betalte du for de? over hvor lang tid brukte du disse?
Honeydew Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Kjøpte Crest på Finn.no, av en dame fra Trondheim (bare søk på Crest og se hvor selgeren kommer fra). Hun selger mange typer Crest, personlig har jeg ikke noen spesielle anbefalinger innenfor merket, men Crest funker!! Hun Denne selgeren er i alle fall til å stole på, sender gjerne stripsene samme dag som hun mottar bestillingen, og sender dem i en konvolutt, så du får dem rett i postkassen. Betaling går over nettbank.
Destin Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Har ingen problem å kjøpe over nett, vil bare vite at det er seriøse varer om du skjønner.. Har hørt så mye negativt om å handle tannbleking på nett. Er derfor jeg gjerne vil høre fra andre hvilke erfaringer de har Hva betalte du for de? over hvor lang tid brukte du disse? Ja, men da så! Tror jeg betalte rundt 300 kroner, og fikk tilsendt pakken fra USA. Var i postkassa etter en ukes tid Brukte de hver kveld i 14 dager tror jeg, og det resultatet ble veldig bra her
Gjest Badabing Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Jeg har brukt Crest og angrer veldig. Det var altfor sterkt for tannkjøttet mitt. Hvilken type tannbleking har du brukt i de skinnene? Det finnes forskjellige typer, og du kan jo prøve en annen type siden du allerede har skinnene. Jeg bruker en som heter Opalescence, og den har jeg vært veldig fornøyd med.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Jeg kjøpte skinne og geleen hos tannlegen, brukte det i tre-fire netter, tennene ble mye hvitere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå