cornflake_girl Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 (endret) Type sånne ting som kan dukke opp når man spiller TP Titanic vant 11 oscarer, en annen film som har vunnet 11 oscarer er Casablanca Endret 9. april 2012 av cornflake_girl
yes2yes Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 (endret) Rema 1000 har sine farger på logoen etter fargene i det norske flagg. Melken til flodhesten er rosa. Bindersen er ikke uten videre en norsk vare, slik ostehøvelen er. EDIT: beklager, trudde tråden het 'unyttig', om det setter mitt bidrag mer i perspektiv. Endret 9. april 2012 av yes2yes 1
cornflake_girl Skrevet 9. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2012 Rema 1000 har sine farger på logoen etter fargene i det norske flagg. Melken til flodhesten er rosa. Bindersen er ikke uten videre en norsk vare, slik ostehøvelen er. EDIT: beklager, trudde tråden het 'unyttig', om det setter mitt bidrag mer i perspektiv. Akkurat slike ting jeg var ute etter, så burde kanskje bytte trådens navn til unyttig
yes2yes Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Da så, da kan jeg bidra med eit par jeg har hørt rundt om kring. Ordet 'Samba' betyr å gni navlene mot hverandre. Det er umulig for en krokodille å stikke tungen ut. For hvert år synker Mexico City med noen få centimeter. Blinde kameleoner kan fortsatt oppfatte hvilken farge dens omgivelser har, og endre fare deretter. Skyer flyr høyere opp i atmosfæren om dagen enn om natten. En struts stikker aldri hodet under jord for å gjemme seg. En kan ikke drepe seg selv ved å holde pusten på egenhånd. Honning er den matvaren som bruker lengst tid på å råtne(i følge sagnet har dagens arkeologer smakt eldgammel honning fra faraoenes gruver i Egypt) Delfiner sover med et øye åpent. Og jeg er merkelig som husker alle disse unyttige sakene folk forteller meg. 1
Gjest Hannee Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Synes du fremstår som veldig stilig jeg! Har en til om struts jeg da. Tror det er slik at øyet til en struts er større enn hjernen.
cornflake_girl Skrevet 9. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2012 Norges nasjonalstein heter Larvikitt, og er en dypbergart fra (gjett hvor...) Vestfold-området! Universitetsbiblioteket på UiO er kledd med Larvikitt!
Heart Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Blinde kameleoner kan fortsatt oppfatte hvilken farge dens omgivelser har, og endre fare deretter. Det er en myte at kamelonene skifter farge etter omgivelsene. De skifter farge etter egen sinnstilstand, og da kan de selvsagt fortsatt gjøre det om de har mistet synet. Jeg tviler på om en blind kamelon hadde levd spesielt lenge. Den fanger insekter ved å sikte dem inn med sitt utrolig skarpe syn. Setter man briller på en kamelon, kan man beregne matematisk eksakt hvor mye den vil bomme på byttet, og det vil stemme. Delfiner sover med et øye åpent. Fordi de sover med en hjernehalvdel av gangen. 1
BaltA Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Jeg syntes det er utrolig rart at Oslo sentrum er konstriuert og laget feil! Er søtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå