Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Andre her som har farget med Manic Panic hårfarge, og som opplever at fargen farger av også når det er tørt? (tenker på at det farger av på hårbånd o.l.)

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jepp. Fargen satt ikke skikkelig i håret mitt.

AnonymBruker
Skrevet

Så dumt :( Farget med Vampire Red Amplified Cream på lørdag, og fargen ble jo... ja, helt knall! Mye bedre enn jeg egentlig forventet, siden jeg ikke bleket først. Men dere sier den sitter dårlig? Jeg valgte den fordi jeg leste flere anmeldelser som sa at selv om man vasket håret daglig, satt fargen bra. Søren og...

Selv om fargen ble perfekt, er det jo ikke verdt det med jevn avfarging både i våt og tørr tilstand.

Jaja, takk for svar!

Skrevet

Jeg brukte Manic Panic New Rose i underhåret på mitt pinebleika hår, og det farget litt av til det blonde håret før jeg begynte å passe på å sjamponere det hver for seg, men ellers hadde jeg ingen problemer.

Den rosa fargen holder utrolig lenge også, gjorde iallefall det på mitt hår.

Men man skal jo bleike det så masse som mulig først, vist ikke sitter ikke fargen skikkelig.

Skrevet

Har forsåvidt også brukt Directions Flamingo Pink, men den ble lyse-neon-rosa etter en uke.

Skrevet

Jeg synes Directions er bedre, men alle slike farger kan farge av i begynnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...