Gå til innhold

Bruker du mobilen mye eller lite, og til hva?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker den ikke så veldig mye, men har den alltid med meg og slått på sånn at jeg kan være tilgjengelig for min nærmeste famlilie. Skriver nok mest meldinger, feks for å avtale at vi treffes der eller der og klokkeslett. Men ringer om det er noen jeg snakker skjelden med, eller om jeg skal forklare noe ol.

Ser mest positive sider ved mobilen jeg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den ganske lite. Har den stort sett alltid med meg. Jeg ringer ganske lite, mottar nok langt flere samtaler enn jeg ringer selv. Skriver mest meldinger for å avtale ting e.l., kanskje toppen 20-30 mld i måneden. Skal jeg ringe og prate med noen gjør jeg det når jeg er hjemme og bruker fasttelefonen, mobilen er for meg kun for å være tilgjengelig når jeg er ute av huset.

Skrevet
Skal jeg ringe og prate med noen gjør jeg det når jeg er hjemme og bruker fasttelefonen' date= mobilen er for meg kun for å være tilgjengelig når jeg er ute av huset.

Enig der, bruker den nok mest for å være tilgjengelig jeg og. Og om man ringer mye fra mobil blir det jo fort vanvittig dyrt da :wink:

Men er greit å ha den, syns jeg. Bruker den også litt til å skrive meldinger til venninner, og syns det er koselig å få meldinger som "Ha en fin dag" eller god helg. Det gjør meg glad.

:)

Skrevet

Jeg bruker telefonen min til å ringe med, jeg. Og til å ta i mot samtaler.

Også skriver jeg og mottar meldinger.

Man har vel også periodevis kunnet observere Tusenfryd på banen, med tunga ut av kjeften, hardt kjempende på nivå 2 i Snake :oops:

Skrevet

Man har vel også periodevis kunnet observere Tusenfryd på banen, med tunga ut av kjeften, hardt kjempende på nivå 2 i Snake :oops:

Har nok brukt den litt til det jeg også :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker den mye, både ringer og skriver meldinger. siden jeg ikke har fasttelefon der jeg bor blir det til at jeg ringer en del også. men har et ok abno.som det ikke er så dyrt å ringe fra. jeg bruker den til å avtale møtetidspunkt og sånn,og ellers til sosiale formål.

Skrevet

Meldinger, klokke, huskelapp, vekkeklokke, kalender, telefon, atspredelse..

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg ringer kanskje 5 - 6 ganger i året med telefonen. Mottar ofte meldinger og sender ofte meldinger selv. Jeg bruker den til vekking og huske avtaler.

Har med den hver gang jeg er utenfor huset, spesielt hvis ikke samboeren er med. Det er greit at han får tak i meg og jeg får tak i han dersom det skal være noe.

Skrevet

Jeg ringer sjelden med mobilen min, det går mest i sms.

Jeg liker også å være tilgjengelig stort sett hele tiden.

I tillegg er jeg flittig bruker av kalender og vekkerklokke.

Skrevet

For meg er mobilen et arbeidsredskap. Jeg bruker den mange ganger daglig, til samtaler eller meldinger.

Skrevet

Jeg har kun hustelefon slik at jeg kan skravle lenge med venninner. Men stort sett bruker jeg mest mobiltelfonen. Samme pris når jeg ringer til mobil med den.

Ellers sender jeg meldinger, og har på telefonen døgnet rundt. Må jo alltid være tilgjengelig... Dessuten bruker jeg den som vekkerklokke.

Skrevet

Har alltid mobilen med meg. Ringer ikke så mye ut selv, mer for at folk skal få tak i meg med samtaler og meldinger. Sender ca. 50 sms i måneden. Ellers bruker jeg mobilen som avtalekalender.

Skrevet

Bruker telefonen til å sende en del sms. For å gi beskjeder, gjøre avtaler osv. I tillegg bruker jeg den som vekkerklokke hver dag, samt at jeg bruker "huskelapp"-funksjonen en del.

Jeg ringer også en del med telefonen, men snakker som regel så kort tid som mulig. Sjelden jeg ringer mer enn et par-tre minutter med den.

Mobilbruken har gått ned og regningene har blitt mindre etter at vi fikk fasttelefon.

K

Skrevet

Ringer ikke så mye, men sender en del meldinger. Og så har jeg oppdaget nytten av kalender/huskelapper :D Bruker vel rundt 200-300 i måneden... Måtte bytte til kontantkort jeg fordi jeg ringte så mye når jeg hadde abonnement :oops: Tør ikke si hva rekorden på en mnd er... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...