AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Hei! Jeg har en vanskelig eksamen jeg må lese opp til denne uken. Men saken er det at jeg opplevde nettopp et stort familiedrama, noe som jeg ikke vil gå nærmere inn på men det gjør utrolig vondt (kan si at det gjelder en alvorlig sykdom)! Midt oppi dette bor jeg i et bofellesskap, noe som jeg finner veldig stressende når jeg er i en så vanskelig situasjon! Nå har jeg vært alene hjemme på ferie i et tomt hus og jeg merker på hele meg at jeg er mer avslappet, og at hverdagen er litt lettere når jeg ikke har folk på meg hele tiden. Så, med tanke på alt dette og eksamen lesning, så lurte jeg på om det var en bra idé å leie et hotell rom i 3 dager sånn ca som jeg bare kan sitte å lese i? Dum eller bra idé? Hva tenker dere? Har forresten råd til det. Sikkert en absurd idé, men det er litt kaos i hodet mitt nå.
Gjest Indra Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Gjør det. Jeg har gjort det samme før viktige eksamener på sett og vis, tok en ukes sydentur en gang og tok eksamen dagen etter jeg kom hjem. Hotellrom hørtes deilig ut.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Hvis du har råd til det, hvorfor ikke? Eksamen er viktig.
Gjest Anon Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Gjør det du, så får du litt alene tid også! (:
Gjest SnowLeopard Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Jeg opplevde lignende i fjor. En nær slektning døde, kollektivet var bare rot og jeg tok en uke i syden med masse lesing. Gikk bra, men kunne fort gått galt hvis jeg ikke var strukturert nok
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Åh, takk for tilbakemeldinger! Da tror jeg at jeg gjør det (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå