Gå til innhold

Er du usikker på din egen kropp?

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Er du kroppsfiksert og generelt missfornøyd med kroppen din? Da bør du se denne filmen. Det hele bunner ut i dårlig selvtillit enkelt og greit. Alt sitter i hodet på deg.

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/838706/

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du postet dette! Hun var pen, skjønner ikke hvorfor hun har så dårlig syn på seg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke usikker på kroppen min, jeg er helt sikker på at jeg har en skikkelig stygg kropp.

AnonymBruker
Skrevet

Sånt er bare irriterende for oss som faktisk har noe helt konkret som kanskje ikke er vakkert. Jeg sliter ikke med selvtillit, men at jeg har skikkelig store føtter og brede skuldre er rent objektivt plagsomt. Det hindrer meg ikke i hverdagen, men det er da pokker ikke i hodet mitt. At folk som er pene og har det fysiske i orden er usikre på seg selv får de slite med, det er ikke synd på dem, men noen av oss har faktisk ting som andre synes er mindre pent, selv om de ikke tør si det høyt!

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg er ikke usikker på kroppen min, jeg er helt sikker på at jeg har en skikkelig stygg kropp.

Det var programlederen også sikker på :lur:

Har man fysiske deformasjoner, så er det snakk om noe annet. Mangler et ben, er kortvokst eller lignende. Men det er ikke nødvendigvis stygt - bare annerledes.

Gjest kittycat
Skrevet

jeg vet for at for mange har jeg drømmekroppen, men en del av meg vil ned i vekt mer enn noe annet.

• Liker 2
Gjest Vodka
Skrevet

utrolig irriterende forteller-stemme, klarer ikke se det.

• Liker 1
Gjest Candy Pie
Skrevet

Jeg er veldig usikker, ja.

men jeg jobber med det da :)

Skrevet (endret)

Kommer an på dagsformen det da. Enkelte dager har jeg mest lyst til å kaste meg selv i søpla, mens andre dager tenker jeg; ikke værst! hehe :tommelopp:

Endret av *ShellaBella*
Skrevet

Kommer veldig an på humøret mitt. Men jeg har alt for brede skuldre, som ikke passer helt inn med resten av kroppen. Og det som er så.. vondt!? Er jo det at det ikke er noe jeg kan forandre på.

AnonymBruker
Skrevet

:rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Usikkerhet på egen kropp, oppsummert i en eneste setning. :sur:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går jo faktisk an å klare å se objektivt at man har en kropp som burde ned ganske mange titalls fettprosent f.eks. Hander jo ikke om usikkerhet da. Men om fakta.

Skrevet

Tja, det er godt mulig det sitter i hodet på meg, men det er vanskelig å tro at man er pen/flott osv når man hele livet har fått høre at man er stygg. Ser jeg meg i speilet så ser jeg ikke en pen person, sånn er det bare. Det er ikke bare å se en film og vedkjenne at "ja, det sitter i hodet". De fleste trenger bekreftelse, og får man aldri dette er det vanskelig å tro på noe som virker til å ikke være der. For meg har det blitt en objektiv sannhet at jeg er stygg, mest fordi jeg overhodet ikke kan se at jeg er søt eller pen. MEN, dette er ikke noe jeg orker å tenke for mye på lenger, jeg over den tida hvor jeg sammenlignet meg med andre, det er på en måte nytteløst.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

:rasende: :rasende:

Tilgjengelig til 12.04.2012, kun i Norge. MEN det er ikke noe film her lenger :forvirra:

Elsker kroppen min, har en sunn og myk lang kropp.

Skrevet

Spennende..

Jeg sliter sinnsykt med forholdet til utseende mitt og kroppen, så sterkt at jeg dekker til alle speilene i huset mens samboer må ta alt ned når han kommer hjem fra jobb. :gjeiper: Men jeg jobber med det da.

Skrevet

åssen ser dere dette??? Den er ikke her...

Skrevet

åssen ser dere dette??? Den er ikke her...

du må kanskje trykke på "run this time" eller noe sånt øverst der? en boks som kommer opp

AnonymBruker
Skrevet

Har et helt ok kroppsforhold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...