Gå til innhold

Nå er jeg blitt frue:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

27. desember giftet vi oss og deretter reiste vi til Cuba på bryllupsreise.

Bryllupsdagen startet med at min forlover og en god venninne kom hjem til mamma og pappa om morgenen og spiste frokost med oss. (jeg sov den siste natten hjemme hos mamma og pappa). Deretter dro jeg og min forlover hjem til henne sammen med frisøren. Frisøren er en gammel skolekamerat av min mor som også pyntet henne når hun giftet seg for 28 år siden. Før prøvetime med han var jeg veldig skeptisk, men jeg synes han var veldig flink. Han satte opp både mitt og min forlovers hår.

Pappa kom å hentet oss og så kjørte vi til kirken. Vi hadde kjøpt inn masse fakler som skulle stå hele veien opp til kirken, men siden været var så dårlig måtte kirketjenere bare gi opp med å få tent de.

Jeg har aldri vært så stolt som da jeg gikk ned kirkegulvet sammen med pappa, og når min mann tok meg i mot ble jeg fylt med en glede som er vanskelig å forklare. Vielsen var kjempefin og ikke for lang selv om vi hadde mye musikk. (to musikalske innslag og tre salmer)

Deretter reise vi sammen med forloverene våres til Grand Hotel for å ta bildene i bryllupssuiten. Når vi ankom der fikk vi champange og jordbær. Etter 1,5 time dro vi til Nordre Skøyen Hovedgård hvor alle gjestene allerede var kommet og de fikk servert musserende vin og spekemat, vi hadde ca en time før vi satt til bords. Middagen var kjempegod og vi overrasket mange med fisk til hovedrett, men ingen sure miner. Talene var kjempefine og min mann ble overrasket over at jeg holdt en tale for ham. Noe at det flotteste var at min søster og forlover hadde laget et svært hjerte av isopor som de hadde dekket med aluminiumsfolie og laget mange hull til små lys slik at vi vi et lys fra hver gjest når de sang en kjempefin avslutningssang.

Det neste som skjedde da var at bandet begynte å spille og vi danset og pratet med alle gjestene. Etter en times tid, var det tid for kaffe og kaker. Klokken var ca 23.00 og jeg begynte å bli kjempesliten, så når klokken ble 24.00 bestemte vi oss for å forlate festen. Alle gjestene stilte seg i ring rundt oss og vi gikk rundt til alle å takket for at de hadde kommet for å dele denne dagen med oss.

Bryllupsnatten på Grand ble helt fantastisk......når vi kom satte vi oss i badekaret med champange og snakket om alle tankene våres før vi hoppet i køys. Har hørt at flere har sagt at bryllupsnatten er oppskryt og at man er så inmari sliten, dette er noe ikke jeg kan si meg enig i:-)

Fire dager etter dro vi to uker til Cuba hvor vi koste oss i to uker med sol, strand og et fantastisk fint hotell.

Jeg takker for alle gode råd jeg har mottatt!

smilet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og til lykke med ekteskapet! Høres ut som dere hadde en fantastisk dag og deilig bryllupsreise.

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Vi vil gjerne se bilder.....? :sjarmor:

Skrevet

Gratulerer så mye! Hørtes ut som en kjempeflott dag :D

Ikke misunnelig på bryllupsreisen deres til Cuba nei :wink:

Skrevet

Gratulerer!!!

Høres ut som om du hadde en kjempefin dag. :Nikke:

Skrevet

Gratulerer! Hørtes ut som et kjempeflott bryllup. :D

Gjest sunshine-t
Skrevet

Gratulerer så mye på etterskudd!! :)

Skrevet

Gratulerer hørtes ut som om dere haddde en fantastisk dag!

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Hadde bare et spørsmål, hvordan var det å feire bryllup på Nordere Skøyen Hovedgård? Jeg har nemlig tenkt på det, har sendt inn en søknad om å leie det til neste år.

Litt om pris, service og erfaringer??

Skrevet

Hørtes ut som en fantastisk dag...

Gratulere så mye som frue...

Skrevet

prinsipessa skrev:

Gratulerer så mye!!

Hadde bare et spørsmål, hvordan var det å feire bryllup på Nordere Skøyen Hovedgård? Jeg har nemlig tenkt på det, har sendt inn en søknad om å leie det til neste år.

Litt om pris, service og erfaringer??

Vi var veldig fornøyd med servicen på NSH, de gjorde alt for å gjøre dagen våres knirkefritt. Det eneste jeg har å utsette på de er at vi hadde problemer med å få en endelig pris. Fra den dagen vi bestilte NSH sa de at vi skulle regne ca 650 kr pr pers, den endelige prisen fikk vi ikke vite før på bryllupsdagen selvom vi hadde spurt flere ganger. Vi hadde også fått beskjed om at vi skulle betale en sum i kontanter på bryllupsdagen, men vi fikk aldri beskjed om hvor mye. Siden vi giftet oss i julen fikk vi heller ikke kontakt med de uken før. Vi hadde tatt med oss ca 5000 kr i kontanter, men det var for lite. Vi måtte betale 10 000 der og da (rett etter middagen). Det hele ente med at vi fikk en av gjestene til å kjøre i en minibank med vårt kort å ta ut resten.

Skrevet

Gratulerer så mye som Frue. Litt dumt at dere ikke fikk oppgitt hvor mye dere skulle betale på en gang, men det virker som resten av dagen var fin da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...