Gå til innhold

Tristas bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så lenge dette ikke er direktesendt TV, er det selvfølgelig ikke lagt inn pauser til reklamen.

Programmet er jo redigert i ettertid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og Tari - du har sitat i profilen din fra verdens vakreste sang!! Har du vurdert å ha den sunget i kirken når du gifter deg????

Akkurat det har jeg tenkt ja :D

Skrevet
Hvilken sang er det?

Et liv för mig av the real group, veldig fin!

Skrevet

også skrev han (Anders Edenroth) sangen til sin kone da han giftet seg selv....

Skrevet
også skrev  han (Anders Edenroth) sangen til sin kone da han giftet seg selv....

Ja, det er kjemperomantisk det!! Hørt noen smårykter om at min kjære kanskje skal synge..og det kan jo bli spennende for jeg har aldri hørt han synge ordentlig før..

Skrevet

Vet bare at hadde jeg hatt 30 millioner kroner til disposisjon hadde jeg laget et mye bedre bryllup enn det jeg så. Var dønn kjedelig spør du meg :x

Skrevet
Pastoren virket som han var bestilt fra Selectkatalogen,

ungen i brannbil ble alldeles tåpelig og

å spille "Time to say goodbye" når man skal lese opp kjærlighetserklæringer til hverandre ble bare helt idiotisk.

Jeg gad ikke å se på så jeg gikk i dusjen.

Jammen stod de fremdeles foran alteret da jeg var ferdig!

For ikke å snakke om den sanda!! :o

Latterlige greier, og når jeg ikke gidder å se bryllup på tv,

da er det lavmål..... :roll:

Dessuten syns jeg det er dårlig gjort å "presse" stesøsteren til Trista å vandre rundt sammen med de andre dokkene, hun har jo sagt at hun ikke trives med det og jammen ser det ut som en helt vanlig ordinær person som oss som skulle ha sneket seg inn på catwalken til Gucci.

Dessuten var ikke Trista spesielt fin, hadde egentlig trodd at når du får to designerkjoler til den prisen så skulle det være spektakulært.

Jeg har sett mange myyyyye finere kjoler blandt brudene her inne på KG.

Og nei, jeg er IKKE misunnelig, syns bare at de hadde fått veeeldig lite igjen for pengene. Men klart, god underholdning for flertallet er det jo.

:ler: Kunne ikke sagt det bedre selv. Men jeg syns ikke det var god underholding.

Du glemte å nevne panneluggen hennes, Tex! Men den har jo blitt diskutert før.

Kaka var stygg (Sjokoladen ødela. Hvorfor ikke heller ha to kaker?)

Og den konstante fnisingen til Trista! Det ble bare tåpelig hele greine.

Skrevet

Hei!

Må innrømme jeg liker å se på "søppelserier" av og til slik som Ungkaren, Millionæren etc. Og det er en ting som har slått meg mange ganger: De amerikanske jentene snakker med så barnslige og tilgjorte stemmer - kvinete og litt nasalt hvis dere skjønner hva jeg mener. Trista er et stjerneeksempel.

Er det noe som kjenner amerikansk kultur som kan forklare dette? Er det sliksom yndig å snakke så jævlig? Husker hun fra Ungkaren som til slutt ble vraket av Andrew - helt forferdlig hvordan hun snakket med pusekattstemme hele tiden....

Skrevet

Ja, det virker som det er vanlig med slik stemme for damene "over there" :o

Kjenner noen jenter i Usa og de er akkurat likens. Kanskje de synes de blir mer feminine og sexy :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...