Gjest Madam Felle Skrevet 20. januar 2004 #21 Skrevet 20. januar 2004 Men var det noen som så på da Ryan annonserte at han hadde en overraskelse til Trista på festen? Trodde nesten haka hennes skulle falle langt langt ned da, stakkars Trista noe var ikke slik som hun hadde planlagt... Da tror jeg du har tolket henne helt feil, for det var først da tårene på henne kom, og hun så ut som en skikkelig brud i mine øyne. Tror hun satte pris på den overraskelsen jeg
Arwen Skrevet 20. januar 2004 #22 Skrevet 20. januar 2004 Da tror jeg du har tolket henne helt feil, for det var først da tårene på henne kom, og hun så ut som en skikkelig brud i mine øyne. Tror hun satte pris på den overraskelsen jeg enig med madammen her, hun hulket jo da de danset. Eneste gangen jeg ble rørt under hele programmet.
Tari Skrevet 20. januar 2004 #23 Skrevet 20. januar 2004 Der gikk du sannelig glipp av århundrets begivenhet...neida, ikke akkurat - jeg ble ganske skuffet. Uansett, denne mye omtalte sanden var i tre frager - ufarget (for å symbolisere fundamentet for ekteskapet - husker ikke helt hvordan presten forklarte det), rosa (symboliserte selvsagt Trista "I love pink" Rehn, og blå sand (Ryan). Disse ble helt oppi et glassrør, først den ufargede sanden, deretter Tristas rosa sand, så et lag til med ufarget, så Ryans bøå sand, så ble den rosa og den blå sanden helt oppi samtidig for å symbolisere at de skulle "bli ett"...ganske merkelig hele greia. Men i all verden er det virkelig sant?? Det høres jo helt utrolig tragisk ut. Noen ganger så lurer jeg på hva som foregår oppe i hodene til folk...Men, men - hver sin smak
Gjest MrsL Skrevet 20. januar 2004 #24 Skrevet 20. januar 2004 Har ikke mere å tilføye. Enig med dere alle samen. Og jeg tolket henne slik at hun ble veldig rørt da Ryan kom med sin overraskelse. Tror du må være "super-human" for ikke å bli det. Det var det eneste noenlunde nydelige øyeblikket på hele sendingen. Og gjett om jeg hadde blitt irritert (sammen med flere av gjestene, så det ut som) på de j.... helikopterene
Isiselin Skrevet 20. januar 2004 #25 Skrevet 20. januar 2004 Som de fleste her syntes også jeg det ble for mye rosa, for mye glitter og tilgjot stas, en helt utrolig rar TVShop-prest, for mye Trista og merkelige greier. Den sandseansen var skikkelig rar. Først sto de og helte sanden og fikk høre hva som symboliserte hva og så plutselig var de ferdige og sanden ble omtrent hevet vekk. Ikke fikk man vite hva den skulle brukes til og ingen avsluttende ord på seansen eller noe, bare "svopp" ferdig! Men selv om jeg syntes det meste var skikkelig teit er jeg såpass lettrørt at jeg nærmest hylgren da hun kom gående mot Ryan som sto og trippet og hadde verdens mest forelskede smil. Og da han gav henne sangen! *sukk* Så selv om seansen i det hele tatt ble litt for mye så tror jeg i grunnen at det var de rette følelsene bak alt det overfladiske tullet...
Gjest Tabby Skrevet 20. januar 2004 #26 Skrevet 20. januar 2004 Da tror jeg du har tolket henne helt feil, for det var først da tårene på henne kom, og hun så ut som en skikkelig brud i mine øyne. Tror hun satte pris på den overraskelsen jeg Jeg tror dere misforsto meg jeg, jeg mente akkurat i det han annonserte at det var en overraskelse, før han sa hva det var. Hun tittet seg rundt og visste ikke hvor hun skulle gjøre av seg jo... Er ikke så glad i overraskelser jeg heller, men det var liksom så tydelig at det ikke passet inn før hun fikk vite hva det var. Jeg så jo også at hun ble glad da hun fant ut hva det var...
momo Skrevet 20. januar 2004 #27 Skrevet 20. januar 2004 synes det ble litt for mye av det gode jeg og. Men jeg syntes det var utrolig romantisk overaskelse Ryan hadde til Trista, da kom mine tårer. Jeg ville aldri latt bryllupet mitt blitt et tv show, samme hvor mye penger jeg hadde fått. :D :D
jente|20 Skrevet 21. januar 2004 #28 Skrevet 21. januar 2004 okei, litt mye oppstyr med det bryllupet ja.. og altfor mye penger spydd rett i dass.. hehe, men jeg skal bryte litt ut av den disse-bryllupet-trenden her.. jeg syns sanda var søtt, ble så fint mønster, og det betydde jo noe også og presten var stilig.. ser for meg en sånn gråhåra stiv prest stå og ramse opp noe skvip, neitakk.. men ellers var jo alt veldig rosa da.. ble litt betatt av de stolene som var dekket i forskjellige rosa nyanser, hehe.. for en jobb.. jeg tror vel ikke de stoppa vielsen pga reklamen? blir ikke sånn redigert inn a? det som er så himla irriterende med de bachelor programmene er jo den uendelige repetisjonen av alle scenene og alle replikkene fordi de har jo pause hvert 5. min! det dræper mye av underholdninga ellers så syns jeg alle de små kommentarene langs midtgangen og fremme med "alteret" var helt ok, må da være lov å snakke og være seg sjøl og ha det morsomt selv om man skal bli viet.. loosen up litt da folk :D vel så var dette et show, og halvparten var sikkert juks og fanteri, jeg tipper de ikke ble gift på ordentlig engang *hark* men det så jo bra ut, ingen av oss får vel et slikt bryllup (heldigvis?)
BayliZ Skrevet 21. januar 2004 #29 Skrevet 21. januar 2004 Siden alle har en formening om dette bryllupet, hiver jeg meg på jeg også he he... Vielsen var for lang, ettersom det gjentok seg selv omtrent under hele greia, men det værste var fargene og den grusomme tilgjorte stemmen til Trista. Tenk deg et liv med den stemmen - hjelpes! Ikke skjønte jeg hva man skulle med to ringer??? Men gud hvor forelsket de er, det skal de ha synes jeg - men om det er ekte vet jo bare de :-)
Gjest Pjusk Skrevet 21. januar 2004 #30 Skrevet 21. januar 2004 Da tror jeg du har tolket henne helt feil, for det var først da tårene på henne kom, og hun så ut som en skikkelig brud i mine øyne. Tror hun satte pris på den overraskelsen jeg Hva var overaskelsen da? (Er litt nysgjerrig, så del 1 + 2, men gikk glipp av bryllupet.)
BayliZ Skrevet 21. januar 2004 #31 Skrevet 21. januar 2004 Overraskelsen var at han hadde tatt det diktet han lagde til henne i showet, gjort det om til en sang og fikk sin country stjerne venn til å synge sang for henne !
Gjest Pjusk Skrevet 21. januar 2004 #32 Skrevet 21. januar 2004 Okay! takk for oppdateringen, BayliZ!
viwi Skrevet 21. januar 2004 #33 Skrevet 21. januar 2004 ÆSj , så bare fram til Trista kom til alteret. Men skjønner at jeg ikke gikk glipp av noe. MEN jeg er mye enig i det som er sagt. Det var fryktelig mye rosa- til å få fnatt av. Stakkars Ryan Dessuten syns jeg den lille gutten i brannbil var det beste. Han var skjønn altså... Skjønner ikke hvorfor enkelte rakker ned på det. HALLO, det var da et søtt lite barn i en tøff liten bil... Iallfall mye bedre enn alt det rosa stæsjet som jaggu var overalt. Dessuten må jeg bare si at jeg hadde ikke sagt nei til en sånn ring med alle de diamantene på. Den var lekker :D
~sikka~ Skrevet 21. januar 2004 #34 Skrevet 21. januar 2004 Jeg synes det var ganske borgerlig jeg. Reagerte litt på at "presten" ikke nevnte Gud i det hele tatt. Tror ikke han var prest jeg - men bare en dommerfullmektig.
verene Skrevet 21. januar 2004 #35 Skrevet 21. januar 2004 Det så ganske patetisk ut da tre voksne mennesker i fullt alvor og full konsentrasjon byttet på å helle sand på et glass. Er det mulig.. Jeg fulgte ikke med på dette programmet jeg, og det virker som jeg ikke har gått glipp av så mye nei!
Diva Skrevet 21. januar 2004 #36 Skrevet 21. januar 2004 Tror ikke han var prest jeg - men bare en dommerfullmektig. Synes de nevnte han var pastor jeg... Ellers så jeg del 1 og første halvdelen av del 3. Så bare til de var ved alteret og pastoren (?) begynte.... Synes det var fryyyktelig kjedelig, og brudens kjoler + håroppsats var ikke veeeldig fine. Den ene ringen derimot............... ;-)
Christinamor Skrevet 22. januar 2004 #37 Skrevet 22. januar 2004 Tror vel kanskje at hele seansen hadde fortonet seg annerledes hadde den ikke blitt avbrutt av alle reklamepausene. Kan ikke skjønne annet enn at gjestene og må ha syntes at akkurat DET var "plagsomt". Man mister jo litt av tråden, konsentrasjonen eller hva jeg skal si... Men som de fleste av der allerede har sagt, ble liksom hele greia bare plump og smakløs, med sleskepresten, sanda, prisoversikten på hele bryllupet....nei, det eneste rørende var sangen fra Ryan, da trillet tårene hos meg og! "Less is more! :D
Tari Skrevet 22. januar 2004 #38 Skrevet 22. januar 2004 Tror vel kanskje at hele seansen hadde fortonet seg annerledes hadde den ikke blitt avbrutt av alle reklamepausene. Kan ikke skjønne annet enn at gjestene og må ha syntes at akkurat DET var "plagsomt". Man mister jo litt av tråden, konsentrasjonen eller hva jeg skal si... Men som de fleste av der allerede har sagt, ble liksom hele greia bare plump og smakløs, med sleskepresten, sanda, prisoversikten på hele bryllupet....nei, det eneste rørende var sangen fra Ryan, da trillet tårene hos meg og! "Less is more! :D Tror du ikke reklamepausene ble lagt til etterpå? (jeg så ikke på dette jeg altså, bare lurer - for det høres jo helt fjernt ut å avbryte et bryllup for å sende reklame )
Christinamor Skrevet 22. januar 2004 #39 Skrevet 22. januar 2004 Tror du ikke reklamepausene ble lagt til etterpå? (jeg så ikke på dette jeg altså, bare lurer - for det høres jo helt fjernt ut å avbryte et bryllup for å sende reklame ) Det virket ikke sånn - uten at jeg skal si meg sikker i min sak, men det så i alle fall ut som om det var mye venting fremme på podiet hvor vielsen skjedde....HVa mener dere andre? :oops:
Christinamor Skrevet 22. januar 2004 #40 Skrevet 22. januar 2004 Og Tari - du har sitat i profilen din fra verdens vakreste sang!! Har du vurdert å ha den sunget i kirken når du gifter deg????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå