Gå til innhold

Tristas bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det endelig bryllup i går, og jeg hadde benket meg foran TVskjermen i god tid. Elsker jo brylluper, og gråter hver gang jeg ser en vielse.

Men jeg synes hele affæren ble vulgær, sentimental og pompøs. Der hadde de virkelig gjort alt for at folk skulle gråte, og jeg ble bare sittende med en flau smak i munnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg, men det var jo ok underholdning. Den 9 måneder gamle ringbæreren som kom kjørende i en brannbil var søt, men jeg synes brudeparet avga altfor mange løfter (som alle var litt forskjellige versjoner av samme regla), og pastoren var slesk og snakket ikke om kristendommen i det hele tatt - litt merkelig. Ble litt tåpelig med det uendeligekjærlighetssnakket. Glassrøret med sand ble også litt søkt.

Men synes Trista var nydelig i kjolen sin! Den var faktisk råstilig på henne!

Skrevet

Pastoren virket som han var bestilt fra Selectkatalogen,

ungen i brannbil ble alldeles tåpelig og

å spille "Time to say goodbye" når man skal lese opp kjærlighetserklæringer til hverandre ble bare helt idiotisk.

Jeg gad ikke å se på så jeg gikk i dusjen.

Jammen stod de fremdeles foran alteret da jeg var ferdig!

For ikke å snakke om den sanda!! :o

Latterlige greier, og når jeg ikke gidder å se bryllup på tv,

da er det lavmål..... :roll:

Dessuten syns jeg det er dårlig gjort å "presse" stesøsteren til Trista å vandre rundt sammen med de andre dokkene, hun har jo sagt at hun ikke trives med det og jammen ser det ut som en helt vanlig ordinær person som oss som skulle ha sneket seg inn på catwalken til Gucci.

Dessuten var ikke Trista spesielt fin, hadde egentlig trodd at når du får to designerkjoler til den prisen så skulle det være spektakulært.

Jeg har sett mange myyyyye finere kjoler blandt brudene her inne på KG.

Og nei, jeg er IKKE misunnelig, syns bare at de hadde fått veeeldig lite igjen for pengene. Men klart, god underholdning for flertallet er det jo.

Skrevet

Jeg elsker også bryllup og tårene triller, men det gjorde faktisk ikke det i går! Tror litt av sjarmen forsvant når de ramset opp hva hver enkelt ting kostet! Jeg fikk hakeslepp for hver ting, synes det er helt vanvittig å få sponset noe slikt! Helt noe annet hvis det hadde vært noe de hadde hatt råd til selv!

Men gutten i brannbilen var jo helt nydelig!

Skrevet

SElve bryllupet var helt greit..Syns nå han lille gutten i bilen var kjempe søt jeg da...Men tror hun ene brudepiken sleit litt med å dra han stakkar...

Og han som viet de virket slitt snål...Ja ja hver sin smak

Skrevet

Hun virket mer opptatt av helikopterene enn sin kjære når hun gikk nedover midtgangen!!!!!DET forteller ALT om dama.

Jeg kan begynne å sippe av det meste, men her ble jeg bare irritert. Trista SHOWET jo skikkelig der oppe ved alteret!!

Skrevet

Mer amerikansk kan man ikke få det. Jeg fikk sukkerspinnsmak i munnen! Men det er ikke til å stikke under en stol at det var en underholdningseffekt ved at det var så ekstremt! :o

Skrevet

Jeg synes kanskje det ble litt for "mye av det gode" oppe ved alteret...men ellers så syntes jeg at det var et fint bryllup - ikke SÅ amerikansk som jeg hadde trodd, faktisk... :o

Jeg felte noen tårer da de danset på slutten der da - det må jeg innrømme...synes det var koselig, jeg :wink:

Skrevet

Helt, helt enig med Tex, bortsett fra siste kommentar

Men klart' date=' god underholdning for flertallet er det jo.[/quote']

Du har helt sikkert rett, men kan selv ikke fatte at noen synes det der var god underholding. Det var KJEDELIG! Ble skuffet og flau, og det med sanda var hvertfall teit...

Mitt bryllup skal hvertfall ikke være sånn, eller rosa!

Skrevet

For å være ærlig så ble jeg fryktlig skuffet.

For 50 mill så synes jeg de hadde fått dårlig valuta gitt....

Skrevet

Jeg irriterte meg så fælt over helikopterbråket at jeg ikke orket å se vielsen ferdig. Utrolig lite gjennomtenkt å ha et slikt bryllup, med all den publisiteten, utendørs, man ber jo bokstavelig talt om bråk. Men det var kanskje ment å være en del av showet?

Rosa blir nok veldig "in" i brylluper fremover skal dere se... :wink:

Skrevet
Pastoren virket som han var bestilt fra Selectkatalogen,

ungen i brannbil ble alldeles tåpelig og

å spille "Time to say goodbye" når man skal lese opp kjærlighetserklæringer til hverandre ble bare helt idiotisk.

Jeg gad ikke å se på så jeg gikk i dusjen.

Jammen stod de fremdeles foran alteret da jeg var ferdig!

For ikke å snakke om den sanda!! :o

Latterlige greier, og når jeg ikke gidder å se bryllup på tv,

da er det lavmål..... :roll:

Dessuten syns jeg det er dårlig gjort å "presse" stesøsteren til Trista å vandre rundt sammen med de andre dokkene, hun har jo sagt at hun ikke trives med det og jammen ser det ut som en helt vanlig ordinær person som oss som skulle ha sneket seg inn på catwalken til Gucci.

Dessuten var ikke Trista spesielt fin, hadde egentlig trodd at når du får to designerkjoler til den prisen så skulle det være spektakulært.

Jeg har sett mange myyyyye finere kjoler blandt brudene her inne på KG.

Og nei, jeg er IKKE misunnelig, syns bare at de hadde fått veeeldig lite igjen for pengene. Men klart, god underholdning for flertallet er det jo.

PMS,Tex? :blunke:
Skrevet

Har ikkje sett så mykje til desse her før eg, men fekk faktisk med meg ein del av vigsla i går. Fargane var ikkje mi nstil, ei heller kjolen, pynten etc etc - men sånne ting er jo smak og behag.

Det eg imidlertid reagerte mest på, var at eg syntest brura såg så utruleg tilgjort ut! Eit svært, kunstig glis heile tida liksom... Brudgommen var søt og forelska, men ho såg på ein måte litt stivare ut... Og så vart det litt rart for meg å hoppe opp på brudgommen då dei skulle kysse...

Han vigselsmannen har vel vunne vigselsretten sin på Bingo? Virka ganske useriøs spør du meg...

Men altså - hovudinntrykk: Søt og sjarmerande brudgom, overfladisk brur...

(Men TENK å ha eit bryllaup som vert TV-overført - og TENK å ha pausar i vigsla di pga innlagde reklamepausa! Millionar eller ei - eg hadde ALDRI takka ja til noko sånt!)

Skrevet
Men TENK å ha eit bryllaup som vert TV-overført - og TENK å ha pausar i vigsla di pga innlagde reklamepausa! Millionar eller ei - eg hadde ALDRI takka ja til noko sånt!

Enig, Pip! Ville heller giftet meg borgerlig enn å ha et så iscenesatt bryllup, totalt blottet for intimitet og sjarm!

Syns nesten synde på Ryan - hadde det vært opp til han , hadde det helt sikkert blitt et kjempekoselig, varmt og nydelig bryllup!

Men, akk, hva gjør ikke enkelte for penger? (Skjønt, det kan jo være de måtte gå med på å gi bort rettighetene til bryllupet allerede da de meldte seg på ungkaren/ungkarskvinnen? Hva vet vi egentlig?)

Hilsen Christinamor som har altfor lite å gjøre på jobb idag... :kul:

Skrevet

Jeg synes det var ganske borgerlig jeg. Reagerte litt på at "presten" ikke nevnte Gud i det hele tatt.

Skrevet

Jeg kan ikke så mye annet enn å si meg enig med dere her, og tanken min er at de i hvert fall har brukt penger på mye JEG synes er tull, som to ringer til henne, to kjoler til henne, verdens dyreste brudesko noensinne til henne.

Men var det noen som så på da Ryan annonserte at han hadde en overraskelse til Trista på festen? Trodde nesten haka hennes skulle falle langt langt ned da, stakkars Trista noe var ikke slik som hun hadde planlagt...

Skrevet

Kan gjerne bli med i rekken av forundrede&oppgitte kommende bruder jeg også...det ble altfor voldsomt for min smak.

Reagerte nok ikke så mye på "presten" som enkelte andre her; ikke alle som ønsker at Gud skal nevnes i annen hver setning selv om man gifter seg kirkelig; men ja, han var slesk&ekkel...

Ellers synes jeg faktisk kjolen hennes var ganske så stygg... og håret hennes var satt opp på en lite sjarmerende måte.

Det med ungen i brannbilen ble også too much for meg - rødt og rosa sammen er nå en gang ikke min favoritt.

Og når de hadde prosesjon eller hva søren det heter opp midtgangen med han speakeren i bakgrunnen - det var noe av det aller verste - fikk følelsen av at det var Oscar utdelingen jeg så på et lite øyeblikk der.

Men sanden tok kaka - det var den mest ufrivillig tragikomiske begivenheten jeg har vært vitne til i hele mitt liv!

Skal bli spennende å se om ekteskapet deres holder...

Og ja, jeg er en smule pre-menstruell i dag.... :wink:

Skrevet

Nå må noen fortelle meg, da jeg selvfølgelig ikke ser på sånt skvip (he he) hva er det med den sanden?? :o

Høres veldig rart ut uten at jeg vet hva det er enda..

Skrevet

Der gikk du sannelig glipp av århundrets begivenhet...neida, ikke akkurat - jeg ble ganske skuffet. Uansett, denne mye omtalte sanden var i tre frager - ufarget (for å symbolisere fundamentet for ekteskapet - husker ikke helt hvordan presten forklarte det), rosa (symboliserte selvsagt Trista "I love pink" Rehn, og blå sand (Ryan). Disse ble helt oppi et glassrør, først den ufargede sanden, deretter Tristas rosa sand, så et lag til med ufarget, så Ryans bøå sand, så ble den rosa og den blå sanden helt oppi samtidig for å symbolisere at de skulle "bli ett"...ganske merkelig hele greia.

Skrevet

Sanden...presten tok frem en lang og tynn glassvase samt sand i tre farger. Selv beholdt han den sandfargete sanden mens Ryan fikk en som var blå og Trista en som (selvsagt) var rosa. Deretter helte de sand på vasen litt om hverandre mens presten sa ting som: "Dette symboliserer indivitet" og "dette symboliserer fundamentet i forholdet" osv. Da rører var fullt sa noen "beautiful" og så var seansen over.

Det så ganske patetisk ut da tre voksne mennesker i fullt alvor og full konsentrasjon byttet på å helle sand på et glass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...