AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Hei.. Jeg ble kjent med en fyr på en vennfest for ei stund siden, og har nå hatt litt kontakt med han i ettertid og vært på besøk hos han og jeg hos han. Han har kommet innom jobben min i pausen sin, og han hinter om å finne på noe, men han spør aldri rett ut. Ikke har han tatt noe iniativ til kosing eller noe heller når vi har vært sammen. Når vi tar farvell så kan det virke som han ikke vil at vi skal dra her sin vei.. Var hos han forleden en dag da jeg hinta tilbake til han om å finne på noe og da sa han at jeg bare måtte ta meg en tur. Vi så på bilder ogsånn av ei hytta av han og da sa jeg at det såg eldig fint ut. Han sa da at det ikke var umulig at jeg kunne få bli med dit.. Vet ikke om dette er tegn på at han liker meg. Blir også litt usikker fordi jeg er noen cm høyere enn han... Hjelp og tips mottas med takk..
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Skaff deg en mann med baller. Man kan ikke hinte i evigheter heller når man liker noen.
Gjest Indra Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Ja, han liker deg, men han er sjenert stakkar. Inviter deg selv på besøk, ta med en flaske vin og forfør ham. Hva har du egentlig å tape? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Ts her. Ja, har allerede invitert meg selv hos han 1 gang, og det var vell egentlig første gangen vi fant på noe. Han sa det var kjempe koslig at jeg kom på besøk når jeg dro. Da han var hos meg hørtes det ut for at han ville overnatte, men jeg føler ikke jeg kjenner han så godt enda ettersom han virker litt tilbaketrukket/sjenert og vil ikke hoppe til køys med noen jeg ikke kjenner eller vet helt hvordan er..
Gjest Indra Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Virker nesten som om begge er for sjenerte til å gjøre noe.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Offja.. Jeg er egentlig ikke så sjenert, men blir litt smitta tror jeg.. Tviler så på om han liker meg når han ikke er mer rett fram! Ts
Gjest -J- Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Cute. Ta med en flaske vin eller to på neste hjemmebesøk og rapporter tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå