AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Har endelig begynt å jogge igjen etter altfor mange års fravær. Kondisen er på bunn, og jeg lurer litt på om jeg gjør dette riktig. Først og fremst: kondisen er så dårlig at det er mest rask gange med litt "hoppende" trinn, og ikke særlig løping. Etter 32 minutter og 4,3 km (har lastet ned en app til telefonen, så har kontroll på avstanden ) er det nok. Da er jeg nesten lilla i ansiktet og våt i håret av svette. Dette gjør jeg to-tre ganger i uka. I tillegg får jeg inn en lengre gåtur på nærmere 7 km en gang i uka, pluss at jeg ellers går 4 km til dagen til og fra jobb. Er dette nok nå i begynnelsen? Planen er å gå over til den lengre "tur-løypa" mi (7km) når jeg har forbedret tiden på den korte løypa mi. Trening mer enn 3 dager i uka har jeg uansett ikke tid til. Målet er ikke annet enn å kunne jogge rolig omtrent så langt jeg ønsker, sånn som jeg kunne før. Når bør jeg gå over til den lengre løypa? Er det nok å vente til jeg får resultater på den korte løypa, eller bør jeg gjøre det før? 1
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 C25K har jo spredd seg som en farsott her inne, verdt å ta en kikk på Ellers har Loplabbet mange gode treningsprogrammer, både for nybegynnere og andre Lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå