AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Merket du noen forskjell på kropp/sinn? Føler du du fikk noe igjen for det?
Gjest Tekola Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Moren min gjorde det. Hun har mindre vondt i hodet og går raskere ned i vekt, i tillegg til å være mindre fysen på godteri.
Gjest Tidssone Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Jeg har gjort det. Merket ikke forskjell på noe som helst. 1
Gjest Indra Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Merket du noen forskjell på kropp/sinn? Føler du du fikk noe igjen for det? Ja, jeg begynte å drikke mer kaffe. Selv om det ikke er store mengder koffein i brus blir det jo litt når man bælmer nedpå. Jeg drakk kanskje 2-3 liter cola light per dag. Tror mange misforstår dette og tror at det er aspartamet som påvirker dem.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Eneste jeg merker er mindre søtsug.
Gjest Solsmil Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Ja, jeg gjorde det før, men det er ihvertfall et år siden jeg sluttet å gjøre det hver dag. Merket ikke så stor forskjell, bortsett fra at jeg ikke ble like avhengig (etter en periode). Var liksom ikke sånn at jeg måtte ha det hver dag, men da drakk jeg det likevel innimellom. Nå derimot, drikker jeg det ikke i det heletatt (drikker bare brus med sukker de få gangene jeg drikker brus) og har mye mindre vondt i magen (som jeg var veldig plaget med før). Vet ikke om det har med brusen å gjøre, eller det sunnere kostholdet mitt, men ser ikke bort fra at det er begge deler.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Jeg gjorde det i fjor høst. Hadde drukket pepsi max hver eneste dag over lengre tid. Merket at jeg ikke var så ofte sulten. Jeg ble ofte veldig sulten av å drikke pepsi max. Nå drikker jeg nesten ikke brus.
Ingis Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Jeg kunne vunnet VM i pepsi max drikking! Jeg hadde en periode der jeg kuttet helt ut, merket at jeg fikk litt mindre søtsug, og en litt tykkere lommebok. Ellers merket jeg lite, da koffeinet fra brusen ble erstattet med kaffe.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #9 Skrevet 9. april 2012 Drakk hver dag i flere år, kutta det ut, og lommeboka ble fetere, søtsuget borte osv. Merka ingenting på vekta fordi jeg uansett alltid har trent og vært atletisk, men merket det på helsen generellt. Ikke mer vondt i hodet, bedre form, osv. Utrolig hva det hadde å si, selv om jeg bare drakk litt hver dag.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 Jeg drakk 1 til 2 stk 1,5 litere med Pepsi Max hver eneste dag. Da jeg kuttet ut daglig pepsi max drikking og all annen lightbrus forøvrig forsvant regelmessige migreneanfall - som var verst i helgen siden jeg da drakk mer brus. Jeg vet fremdeles ikke om det er aspartamet - men nå tåler jeg ikke lightbrus overhodet og får migrene bare etter 0,5 liter. Vanlig brus kan jeg drikke. Jeg drikker kaffe av og til i helgene og flere kopper hver dag på jobb.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 Jeg drikker ca 1 liter Cola Light hver dag. Før drakk jeg Pepsi Max, men etter at jeg byttet til Cola Light så fikk jeg mindre søtsug, vet ikke om Pepsi Max og Cola Light har ulikt søtstoff?? (vet at Cola Light og Cola Zero har ulikt søtstoff f.eks...)
Gjest Candy Pie Skrevet 9. april 2012 #12 Skrevet 9. april 2012 Nei, men jeg har kuttet ut vanlig cola helt. Drakk det mye HVER dag før, så sånn sett er det greit for meg at jeg drikker pepsi max hver dag. Jeg spiser ting som er "verre" enn det. Men nå skal det sies at jeg ikke får noen plager av å drikke det da, så kan jo bare fortsette. Drikker ikke veeeldig masse uansett:)
Dragonfly84 Skrevet 10. april 2012 #13 Skrevet 10. april 2012 Jeg drakk vanlig cola hver dag, og merka det på vekta da jeg slutta, i tillegg til at det var fint å ikke være avhengig, slippe å tenke på hvor jeg skulle få cola fra hvis jeg skulle reise bort og sånt. Ble nesten desperat hvis jeg måtte gå en dag uten cola.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå