Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig lys blond, men har nå farget håret mørkt, og da trenger jeg å få øyenvippene og øyenbryna litt mørkere også, så jeg ikke ser så dum ut ;)

Er kolokrem bra, eller finnes det andre og bedre alternativer? Og hvor får man tak i dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :D

Jeg har brukt kolokrem siden jeg gikk i 7-8 klasse! Funker kjempebra :D

Den ser slik ut http://midsona.no/PageFiles/2687/Kolokrem%20sort%20h%C3%B8yoppl%C3%B8selig.jpg Du får kjøpt den på vita, cubus og lindex. Koster ca 70 kr.

Jeg har alltid brukt sort til vippene og bruker sort nå siden jeg har sort hår. Brukte brun når jeg var brunette og aske brun når jeg var blond/lys brun..

Håper dette ga deg et svar :P hehe Jeg skal faktisk farge brynene mine nå jeg! Såå løp å kjøp, ser veldig narturlig ut, så lenge du ikke har det alt for lenge i..

AnonymBruker
Skrevet

jeg har prøvd kolokrem men den sved sånn i øynene og brynene ble kjempetykke! jeg har helt hvitt hår og bruker svart maskara på både vippene og øyenbrynene, funker kjempebra! bruker vannfast maskara når jeg skal svømme.

Skrevet

Jeg bruker Kolokrem på brynene og er veldig godt fornøyd med den :-)

AnonymBruker
Skrevet

TS her :)

Tusen takk for svar, da blir det Kolokrem på meg :)

Skrevet

jeg bruker også kolokrem, den er fin. Pass på øynene...ha alltid en bommulsdått med vann på klar.

Jeg er forsiktig med øyenbrynene, de må aldri få ligge på forlenge, det blir ikke pent.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...