AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Er det noen som vet hvordan jeg får kopiert inn en annens logo og link til min hjemmeside? Har fått bekreftet på mail fra et par frivillige organisasjoner som jeg selv støtter og ønsker å ha link og logo til på min egen hjemmeside, at de setter pris på om jeg gjør dette, og det er helt greit for de. Men hvordan gjør jeg det? Noen som kan forklare skritt for skritt?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Er det noen som vet hvordan jeg får kopiert inn en annens logo og link til min hjemmeside? Har fått bekreftet på mail fra et par frivillige organisasjoner som jeg selv støtter og ønsker å ha link og logo til på min egen hjemmeside, at de setter pris på om jeg gjør dette, og det er helt greit for de. Men hvordan gjør jeg det? Noen som kan forklare skritt for skritt? Jeg har en sånn 123.hjemmeside hvis det har noen betydning. TS
-Jiinxs- Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Nå har jeg ikke brukt den siden før. Men er det ikke bare til å kopiere det bilde du vil ha, og lime det inn på siden din? Hva er hjemmesiden din
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Nei, da ser det ut til at jeg kun får linken og ikke bildet/logoen.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Har du tilgang til HTML på denne 123-siden? Og det er...? Jeg er helt fersk i dette jeg - sorry :-)
-Jiinxs- Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Om du har en link til selve bildet, så skal det være mer enn nok. Har du prøvd å høyreklikke på bildet og klikke lagre som/save as?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Om du har en link til selve bildet, så skal det være mer enn nok. Har du prøvd å høyreklikke på bildet og klikke lagre som/save as? Prøvde det nå, og det funker ikke. Får bare limt inn et bittelite bilde av logoen men det skjer ikke noe når jeg da klikker på den. Er med andre ord ingen link ser det ut til. Jeg får sende en mail til 123.hjemmeside å høre med de.
Klatt Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 Har du en link til denne hjemmesiden? Er umulig å hjelpe deg uten at du selv vet hvordan redigering av selve siden fungerer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå