Gjest Forelska Skrevet 20. januar 2004 #1 Skrevet 20. januar 2004 Jeg ble kjent med en gutt for fem år siden og ble veldig forelska i han den gangen. Vi hadde felles kjente å møttes en del den tiden men han var 22 og jeg bare 15, så aldersforskjellen var stor da. Vi mistet kontakten pgr av at vi hang i forskjellige miljø osv. Jeg prata litt med han igjen for ett par år siden over nett men pgr av at vi ikke lengere har felles kjente så ble det ikke så vi møttes igjen. Jeg hadde egentlig klart å komme over den værste forelskelsen med tia, men etter som han har blitt en offentlig person de siste årene så har jeg klart å "følge" litt med på han :blunke: I den siste tia har jeg funnet masse bilder av han og musikkvideoer med han på nett, som jeg har sittet å drømt meg bort i. Her en natt begynte jeg pluttselig å drømme om han, i drømmene var han min og jeg følte en helt utrolig lykke i drømmene, sånn at du blir skuffet når du våkner å forstår at det bare er en drøm. Så jeg fant ut at jeg skulle sende han en mail og fortelle om drømmen og det ble så vi vekslet masse mail. Jeg var overbevist om at han ikke husket hvem jeg var, men fikk i svar at "selvfølgelig husker jeg deg, håper jeg var snill med deg i drømmen di da" osv... Vi sendte en del mail frem og tilbake og jeg måtte love å holde han oppdatert om han skulle vise seg i drømmene mine igjen. Nå må jeg bare innrømme at forelskelsen har blusset opp igjen og jeg drømmer om han hver eneste natt og sitter hele dagen å leser mail fra han og ser på bilder og musikkvideoer. Men er det ikke litt teit da?? En jente på 21år som skal oppføre seg sånn?? Han har jo masse fortisfans hengende etter seg nå da og sjansen for at det blir meg som skal bli den heldige nå, er vel heller liten tror jeg. Men på en måte så virka det jo som han kanskje ville holde mail kontakten i allefall når han ba meg holde han oppdatert.. Noen meninger?? Råd??
Gjest Forelska! Skrevet 20. januar 2004 #2 Skrevet 20. januar 2004 Bør jeg sende en mail til å fortelle om de drømmene jeg har hatt den siste uka??
Gjest som Factor Skrevet 20. januar 2004 #3 Skrevet 20. januar 2004 Send en mail og fortell da vel. Du har ingenting å tape. Den som intet våger...osv.
Xora Skrevet 20. januar 2004 #4 Skrevet 20. januar 2004 Det er bedre å angre på det man har gjort enn å angre på det man aldri gjorde......
Saga Skrevet 20. januar 2004 #5 Skrevet 20. januar 2004 Om du tenker på det hele tiden er det vel ikke verre enn å skrive en mail, og muligens spørre om dere skal møtes? Tror du er bitt av 14is syndromet ja, men det er jo hyggelig :oops:
Snupi Skrevet 20. januar 2004 #6 Skrevet 20. januar 2004 Er det du som er den aktive for å opprettholde kontakten? Bare lurer.
Gjest Forelska! Skrevet 20. januar 2004 #7 Skrevet 20. januar 2004 Tror du er bitt av 14is syndromet ja' date=' men det er jo hyggelig :oops:[/quote'] Jeg er nok det :D Lenge siden noen har fått det til å kribble sånn i magen. Men må si jeg føler meg litt teit som har blitt så "hekta". Har bilder av han som screansaver nå :oops: Han er jo bare så nydelig Jaja, litt godt er det jo også da, føle at man lever Det har faktisk gått litt begge veier det med å opprettholde kontakten. Så vidt jeg kan huske, så var han også en veldig sjenert gutt og det kan virke som han fortsatt er det... Jeg får vel sende en mail å se hva som skjer
Gjest Moonshadow Skrevet 20. januar 2004 #9 Skrevet 20. januar 2004 Kan skjønne det er litt skummelt å utlever seg. Men du taper jo ingenting på å prøve da. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå