Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #1 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg og typen min lever to ganske hektiske liv, både jobbing og studering. Så vi ser hverandre ikke alt for ofte. Men det som plager meg er at han bare tenker på sex og penger. Han prioritere alltid ekstravakter framfor å være sammen med med. og når vi endelig har litt tid sammen tenker han bare på sex. Vi gjør aldri noe annet. jeg har tatt det opp med han, men da bare klikka han. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *pippi* Skrevet 9. juli 2002 #2 Del Skrevet 9. juli 2002 Hva du skal gjøre ?????????? Snakke meg han om hvordan du føler det selvfølgelig. Hvis ikke det hjelper og han må ha det inn med teskje, så får du ta igjen med samme mynt. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. juli 2002 #3 Del Skrevet 9. juli 2002 Hva er alternativet til sex da? Pippi du må ikke glemme at kvinner er ikke alltid like kreative i å finne på ting... stort sett går det i å bare sludre og snakke hele dagen lang... men jeg glemte visst...det er sånn damer er... gutten må også aktivisere dama litt... Selvsagt... så dumt av meg... at jeg ikke kom på det med en gang... gjest har jo bare lista opp hva typen vil og hvorfor det er feil.. og har ikke nevnt med et eneste ord...... hva hun vil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 9. juli 2002 #4 Del Skrevet 9. juli 2002 Fortell han hva du synes om det!!! Hvis dere prøver å få mer tid til hverandre så kommer du ihvertfall til å føle deg som mer enn bare elskerinnen hans. Sånn som du sier det, høres det ut som om han ikke har tid til en dame i livet sitt og bare vil ha sex med deg. Så snakk med han for all del hvis han bare ''klikker'' når du tar det opp så kan han ikke være mye seriøs! (Eller er han redd for å miste deg??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 10. juli 2002 #5 Del Skrevet 10. juli 2002 Hva med å finne på noe FØR eller ETTER sex ??? Kan DET være så problematisk da... For jeg går da ut i fra at du har foreslått noe, ELLER vist initiativ på egen hånd. Men, hva er galt med masse sex, - - - HVIS du altså da elsker han ??? Høres bare fint ut det... Sikkert flere som kunne misunne deg dette !!! :blunke: Man ønsker seg visst alltid det man IKKE har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå