AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Trenger tips til en knakendes god komedie!! Jeg og broderen skal se film i kveld og trenger noe å le av. Ikke noe sånn Dum & Dummere humor, litt mer American Pie aktig. :popcorn: :popcorn: Kjør på med forslag!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Trenger tips til en knakendes god komedie!! Jeg og broderen skal se film i kveld og trenger noe å le av. Ikke noe sånn Dum & Dummere humor, litt mer American Pie aktig. :popcorn: :popcorn: Kjør på med forslag! 40 year old virgin
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Sorry men har faktisk sett alle forslagene dere kommer med. Men her ble det aktivt!! Fortsett å komme med forslag. :D
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #10 Skrevet 8. april 2012 Den har jeg ikke sett, så traileren nå, prøver meg på den. Takk! :blomst:
Ryvre Skrevet 8. april 2012 #11 Skrevet 8. april 2012 Den har jeg ikke sett, så traileren nå, prøver meg på den. Takk! :blomst: Gled deg Jeg lo iallefall godt når jeg så den
Strange Doll Skrevet 8. april 2012 #12 Skrevet 8. april 2012 (endret) hooking up og american virgin... de ligner og veldig.. Endret 8. april 2012 av Strange Doll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå