sweety pie Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Noen som har prøvd seg på det? Jeg har sett en del oppskrifter på det + mange klipp på youtube. På en video jeg så, en engelsk en vel og merke, så brukte han kondensertmelk, det får man vel ikke tak i Norge? I de norske oppskriftene så er det fløte. Men i de engelske så er det denne kondensertemelken da pluss masse bruntsukker. What to do:)
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Jeg tror nok ikke Vikingmelk kan brukes, da det er søtet kondensert melk som brukes i fudge (de oppskriftene jeg har sett).
Vianne Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Jeg tror nok ikke Vikingmelk kan brukes, da det er søtet kondensert melk som brukes i fudge (de oppskriftene jeg har sett). Det stemmer at den er usøtet. Et kjapt søk med google viste meg at den kan brukes, men det er bedre å kjøpe kondensert melk fra innvandrerbutikker.
sweety pie Skrevet 9. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2012 Skal se om de har det i innvandrerbutikkene:)
Gjest EryMax Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Den de har i innvandrer sjappa bruker å hete noe på Long, den er rød med en gubbe på samt noe kinesiske tegn.
sweety pie Skrevet 10. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2012 Den de har i innvandrer sjappa bruker å hete noe på Long, den er rød med en gubbe på samt noe kinesiske tegn. Takk for info:) Har lest litt på nettet og det viser seg at norske butikker har søt kondensert melk i enkelte butikker. De er de som har masse utvalg av mat som har det, meny, ultra etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå