Gå til innhold

Karamell fudge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd seg på det? Jeg har sett en del oppskrifter på det + mange klipp på youtube. På en video jeg så, en engelsk en vel og merke, så brukte han kondensertmelk, det får man vel ikke tak i Norge? I de norske oppskriftene så er det fløte. Men i de engelske så er det denne kondensertemelken da pluss masse bruntsukker.

What to do:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vikingmelk er kondensert melk. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok ikke Vikingmelk kan brukes, da det er søtet kondensert melk som brukes i fudge (de oppskriftene jeg har sett).

Skrevet

Jeg tror nok ikke Vikingmelk kan brukes, da det er søtet kondensert melk som brukes i fudge (de oppskriftene jeg har sett).

Det stemmer at den er usøtet. Et kjapt søk med google viste meg at den kan brukes, men det er bedre å kjøpe kondensert melk fra innvandrerbutikker.

Skrevet

Skal se om de har det i innvandrerbutikkene:)

Gjest EryMax
Skrevet

Den de har i innvandrer sjappa bruker å hete noe på Long, den er rød med en gubbe på samt noe kinesiske tegn.

Skrevet

Den de har i innvandrer sjappa bruker å hete noe på Long, den er rød med en gubbe på samt noe kinesiske tegn.

Takk for info:)

Har lest litt på nettet og det viser seg at norske butikker har søt kondensert melk i enkelte butikker. De er de som har masse utvalg av mat som har det, meny, ultra etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...