Lammelåret Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Om få minutter sendes konsert med Jarle B på Tv 2 - følg med! Flere enn meg som blir forført av stemmen til Jarle?
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Jeg liker to sanger av han, og er egentlig ikke spesielt fan av han. Den ene sangen begynte jeg å like da han var på skolen jeg går på og sang for elevene. (egentlig bare for musikk linja, men vi på Helsefagarbeider linja fikk lov av gymlærern å være med å høre. ) Skal se litt, ihvertfall.
heleneo Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Blir forført jeg også. Han har en utrolig spesiell og særegen stemme. Kan høre på han i timesvis :-) 1
ninuska_ Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Det var flott å høre på. Jeg har aldri vært spesielt begeistret for sangene hans, men når jeg så han fremføre de nå - han er en fantastisk artist!
Lammelåret Skrevet 8. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2012 Skulle gjerne vært på konsert med han! Tror det må være en opplevelse.
Gjest Survival Skrevet 8. april 2012 #7 Skrevet 8. april 2012 Er helt forelska i fyren! Både musikalsk og ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå