AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Vi har sånn todelt kjøleskap med kjøleskap øverste halvdel og fryser nederste. Det samler seg til stadighet masse vann i bunnen av kjøleskapet. Hva kommer det av og hvordan får jeg slutt på det?
Mayflower Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Er det et selvrensende kjøleskap du har? Vi hadde samme problem og da viste det seg at det hullet i bakveggen var tett. Det fulgte med en liten plast pinne som vi brukte til å rense med. Etter det hadde vi aldri problemer med vann i kjøleskapet.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Det er et hull i bakveggen med en pinne som alltid står i. Hvordan renser jeg dette hullet? Skal jeg ta pinnen ut?
Zzyzx Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Antageligvis holder det å bare rikse litt på den, det er også mulig at den sitter fast slik at det ikke er mulig å ta den ut. Dra den i så fall ut så langt den kommer, dytt inn igjen og gjenta et par ganger. Det er renner til vannet der, hvis det er vann i dem så vil du se at det renner ned i hullet når du gjør dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå