AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Jeg sliter litt med øyebrynene mine. De er så ujamne! Det ene brynet har en helt annen form enn det andre. Jeg tenkte at jeg skulle be frisøren fikse dette, men skjærer de bare øyenbrynene? Eller kan de nappe dem og stusse dem slik at de blir ordentlige? Ønsker en ordentlig form på dem, for de er helt på bærtur. :gjeiper: Og hvor mye koster egentlig dette? Vet der varierer fra salong til salong, men ca. en gjennomsnittspris. Takk på forhånd.
Gjest imli Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Eg har same problem - det venstre brynet mitt er heilt "normalt" og fint, men det høgre er heilt rart, håra gror i ei anna retning enn det venstre - så eg lurer i grunnen på det same som deg
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Jeg er på hudpleiesalong å farger og former brynene mine en gang i måneden. Hun jeg bruker til vanlig napper, men hun jeg var hos sist brukte voks, men det ble jeg ikke fornøyd med. Anbefaler deg å "prøve deg frem" hos flere hudpleiere/frisører til du finner den som kan få brynene dine slik du vil ha dem. Jeg har betalt fra 50,- til 250,- (siste inkl farge).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå