Gjest T0na Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Først og fremst er jeg utrolig irritert over at jeg ikke klarer å slappe av og kose meg etter jeg har spist godteri. Jeg hater følelsen av at nå ligger det masse godteri i meg. Føler jeg har gått opp masse kg i tillegg. Jeg har et mål om å ha drømmekropp til sommeren. jeg vil ha en kropp som ser slik ut: http://weheartit.com/entry/24653023 Og skjønner at man da ikke burde spise så mye godis, kanskje. Men til spørsmålet; Er det mulig å gå opp i vekt på to dager?
Gjest kittycat Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 det er jo mulig på en måte, men når det gjelder å gå opp eller miste en kg i hverdagen har det ofte med vanninnholdet å gjøre, ikke at du én spiste såå mye drit. Dumt at du føler det slik, prøver selv hardt å komme ut av spiseforstyrrelse-lignende oppførsel. trenger du noen å snakke med om dette eller?
Gjest T0na Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 (endret) det er jo mulig på en måte, men når det gjelder å gå opp eller miste en kg i hverdagen har det ofte med vanninnholdet å gjøre, ikke at du én spiste såå mye drit. Dumt at du føler det slik, prøver selv hardt å komme ut av spiseforstyrrelse-lignende oppførsel. trenger du noen å snakke med om dette eller? Åja, så det går ikke ann å gå opp masse kg på to dager, da? Uff, er litt bekymret for at jeg er alt for opphengt i hva jeg spiser. Tenker mye over det, og angrer fryktelig på at jeg spiste godteri. Det største området jeg er redd for at jeg legger på meg, er rett og slett ansiktet. Det er sykt å tenke på, men det er slik jeg tenker. Hadde nok vært bra å snakke med noen, men vet ikke hvem jeg kunne prata med det om.. Er jo absolutt ikke tykk, men ikke like tynn som hun på bildet. Og det er det jeg vil være. Hmm... høres egentlig ganske ille ut når jeg sier det på den måten Endret 8. april 2012 av T0na
Gjest kittycat Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 jo det går an, for en plass må jo maten bli av og med mindre man forbrenner den legger den seg på kroppen. men man merker det ikke noe særlig, det er ikke sånn at magen din plutselig er 2 kg større. skal en uke til for at du merker noe sånt. du kan sende meg en mld hvis du vil eller sjekke ut bloggen: iks.blogg.no. sier ikke du har spiseproblemer, men kanskje du kunne fått hjelp til å få bort slike tanker. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Først av alt, du er sikkert en troll - hvem vil være så tynn? Men la meg anta at du ikke er ett troll; Hvis du vil kvitte deg med sukkersug vil jeg anbefale deg på det sterkeste å bli vant til å spise vond mat aka: tunfisk, havregryn, sardiner, sild, cottage cheese og grønnsaker. med ett slikt kosthold vil man lengte etter ett måltid med laks,eggerøre, kylling eller biff. Slutt å tro du er en prinsesse som fortjener luksusmat til enhver tid, du hadde helt garantert spist både avføringen din og vennene dine om du hadde blitt forlatt på en øde øy uten mat så det er bare å slutte å være kresen. Kan anbefale deg å regne litt på kaloribehovet ditt og kaloriinntaket ditt. det finnes mange verktøy på nettet for å gjøre det på en enkel måte. ligg på ca 500 kcal i underskudd, vær i fysisk aktivtet og spis variert så kan du gå ned i fettprosent på en sunn og effektiv måte, ingen grunn til å bli hysterisk. Man kan fint skeie ut med godteri en gang iblant uten at man har "ødelagt alt" osv, istedet for å stirre foran dataen kan du jo kompensere for utskeielsen din med en ekstra treningsøkt. alt du trenger for å gå ned i vekt og nå drømmekroppen er tålmodighet, planlegging litt bruk av logikk og en del blodslit Er bare min mening dette her, ikke meningen å virke støtende, jeg vet ingenting om hva du vanligvis spiser, hva du gjør og ikke gjør, hva du vet og ikke vet - men det er helt klart at du har ett problem når det kommer til logisk tenkning iforhold til næringsinntak. Det er bare min mening du får her, ignorer den gjerne.
Gjest T0na Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 (endret) jo det går an, for en plass må jo maten bli av og med mindre man forbrenner den legger den seg på kroppen. men man merker det ikke noe særlig, det er ikke sånn at magen din plutselig er 2 kg større. skal en uke til for at du merker noe sånt. du kan sende meg en mld hvis du vil eller sjekke ut bloggen: iks.blogg.no. sier ikke du har spiseproblemer, men kanskje du kunne fått hjelp til å få bort slike tanker. Åja... håper jeg forbrenner det etterhvert. Takk for det! jeg var innom bloggen din nå, den var utrolig bra skrevet! Håper det går bra med deg - jeg merker med en gang at det er mye jeg kjenner meg igjen i - men selvom har jeg ikke kommet til så alvorlige tanker- og heller aldri kastet opp. Vet jo at jeg trives med meg selv dersom jeg spiser sunne ting: havregryn, grønnsaker, vann osv. Men får angst av å spise godteri... hmm. Endret 8. april 2012 av T0na
Gjest T0na Skrevet 8. april 2012 #7 Skrevet 8. april 2012 Først av alt, du er sikkert en troll - hvem vil være så tynn? Men la meg anta at du ikke er ett troll; Hvis du vil kvitte deg med sukkersug vil jeg anbefale deg på det sterkeste å bli vant til å spise vond mat aka: tunfisk, havregryn, sardiner, sild, cottage cheese og grønnsaker. med ett slikt kosthold vil man lengte etter ett måltid med laks,eggerøre, kylling eller biff. Slutt å tro du er en prinsesse som fortjener luksusmat til enhver tid, du hadde helt garantert spist både avføringen din og vennene dine om du hadde blitt forlatt på en øde øy uten mat så det er bare å slutte å være kresen. Kan anbefale deg å regne litt på kaloribehovet ditt og kaloriinntaket ditt. det finnes mange verktøy på nettet for å gjøre det på en enkel måte. ligg på ca 500 kcal i underskudd, vær i fysisk aktivtet og spis variert så kan du gå ned i fettprosent på en sunn og effektiv måte, ingen grunn til å bli hysterisk. Man kan fint skeie ut med godteri en gang iblant uten at man har "ødelagt alt" osv, istedet for å stirre foran dataen kan du jo kompensere for utskeielsen din med en ekstra treningsøkt. alt du trenger for å gå ned i vekt og nå drømmekroppen er tålmodighet, planlegging litt bruk av logikk og en del blodslit Er bare min mening dette her, ikke meningen å virke støtende, jeg vet ingenting om hva du vanligvis spiser, hva du gjør og ikke gjør, hva du vet og ikke vet - men det er helt klart at du har ett problem når det kommer til logisk tenkning iforhold til næringsinntak. Det er bare min mening du får her, ignorer den gjerne. Takk for tips! Det var mye nyttig du skrev her. Neida, du virker ikke støtende, det er mye jeg ikke vet i forhold til næringsinntak. Jeg vet ikke feks om jeg legger på meg på to dager, eller ikke. Jeg skjønner hva du mener.
Gjest kittycat Skrevet 8. april 2012 #8 Skrevet 8. april 2012 btw, den bloggen er ikke min håper du skjønte det. det er bloggen til interessegruppa for spiseforstyrrede kvinner. mente ikke at det virket som du har spiseforstyrrelser, men u never know.
Gjest T0na Skrevet 8. april 2012 #9 Skrevet 8. april 2012 btw, den bloggen er ikke min håper du skjønte det. det er bloggen til interessegruppa for spiseforstyrrede kvinner. mente ikke at det virket som du har spiseforstyrrelser, men u never know. åja, haha, trodde det var din.. nei, har nok ikke det, men burde nok skjerpe meg selvom..
Gjest Daenerys Skrevet 8. april 2012 #10 Skrevet 8. april 2012 1. Du kan ikke bestemme at du skal ha en slik kropp. Du kan jobbe hardt for det ved å spise sunt og trene riktig, men det kommer an på genetikk og hvor hardt du vil. 2. Du kan ikke gå opp mange kilo på en dag. 3. Spist er spist. Jeg er lei av at folk klager over alt de spiser, om det er at de har dårlig samvittighet, kaster opp eller uansett. Det er fortært, du tok det valget. Det du kan gjøre nå er å enten spise sunnere fremover og være stolt av valgene du tar, eller fortsette å ha dårlig samvittighet hver gang du spiser noe usunt. Valget er ditt.
Gjest T0na Skrevet 8. april 2012 #11 Skrevet 8. april 2012 1. Du kan ikke bestemme at du skal ha en slik kropp. Du kan jobbe hardt for det ved å spise sunt og trene riktig, men det kommer an på genetikk og hvor hardt du vil. 2. Du kan ikke gå opp mange kilo på en dag. 3. Spist er spist. Jeg er lei av at folk klager over alt de spiser, om det er at de har dårlig samvittighet, kaster opp eller uansett. Det er fortært, du tok det valget. Det du kan gjøre nå er å enten spise sunnere fremover og være stolt av valgene du tar, eller fortsette å ha dårlig samvittighet hver gang du spiser noe usunt. Valget er ditt. Stort poeng i det du sier... fikk meg til å snu tankene litt. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå