AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Del Skrevet 8. april 2012 Irriterer meg ihjel over å ikke vite hva en jeg leter etter heter. Hun var med i idol, x-factor eller lignende (norge). En ung jente, litt liten og smålubben tror jeg, med lyst hår og piercing i leppa (?). Hun hadde lyst hår, var nordlending og veldig sjarmerende. Kom ganske langt... Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Be My Guest Skrevet 8. april 2012 #2 Del Skrevet 8. april 2012 haha. Skjønner faktisk hvem du mener, men som deg husker jeg heller ikke navnet. Har en følelse av iselin eller no, hehe.. lykke til i jakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. april 2012 #3 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Er det Iselin som ble referert til som "søppelhue" du tenker på? Min lenke Nesten pinlig å huske i detalj på så gamle Idolrunder Endret 8. april 2012 av MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #4 Del Skrevet 8. april 2012 Hehe, nei det er ikke hun En litt annen type... Ser mer voksen ut, og mer rund i ansiktet. Nå har jeg gått gjennom alle finalister i idol, og kan ikke finne henne der... Herreguuud, dette irriterer meg! Hvor ellers kan jeg ha sett henne da? Er ganske sikker på at det er et talentprogram ihvertfall. Hun hadde sånn piercing på siden av leppa. Blir helt gal når jeg ikke finner ut av sånne ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 8. april 2012 #5 Del Skrevet 8. april 2012 Hmmm, hun som var med i Idol og var også med i auditionrunde i The Voice? Hun var tynnere når hun var med i The Voice. Kristen, spilte gitar, skal bli prest tror jeg. Husker ikke navnet på henne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #6 Del Skrevet 8. april 2012 Hmmm, hun som var med i Idol og var også med i auditionrunde i The Voice? Hun var tynnere når hun var med i The Voice. Kristen, spilte gitar, skal bli prest tror jeg. Husker ikke navnet på henne da Tenker du på Isabelle? Nei, det er ikke henne, men hun er mer lik henne. Likner nesten på en blanding mellom henne og Vivian som også var med i Idol... Hehe, kommer til å google hele natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 8. april 2012 #7 Del Skrevet 8. april 2012 Husker du hvilket år hun var med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #8 Del Skrevet 8. april 2012 Tror det kan ha vært rundt 2006-2007... Men jeg har egentlig googla alle som var på topp ti, og fant henne ikke... Nå begynner jeg å lure på om jeg egentlig har sett henne et helt annet sted altså... Har sett henne på tv ihvertfall, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 8. april 2012 #9 Del Skrevet 8. april 2012 Hvis hun ikke var med i Idol, hvilke andre slike serier fantes på den tiden da? Orker ikke søke så mye selv da jeg surfer fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 8. april 2012 #10 Del Skrevet 8. april 2012 Men du er helt sikker på at hun var med på et slikt program da? Kan ikke ha vært en artist som typ Lene Marlin som opptrådde i et program? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #11 Del Skrevet 8. april 2012 Nei, ganske sikker på at hun har vært med i en eller annen realityserie. Men det kan være paradise hotel, big brother e.l. også. Grunnen til at jeg irriterer meg over det er at jeg så henne på butikken her for noen dager siden. Har irritert meg over det siden... Får google litt og prøve å finne ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 8. april 2012 #12 Del Skrevet 8. april 2012 Hehe, jeg vet eksakt hvordan du har det Så utrolig irriterende når man står helt fast Kan ikke hjelpe deg dersom det dreier seg om paradise, big brother og slikt, men idol o.l har jeg sett litt på så skal kikke litt rundt på det området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sauen87 Skrevet 8. april 2012 #13 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Jeg fant, jeg fant Hadde bomma på både program og periode. Var visst Tiia Maria fra big brother 2011 jeg hadde sett, hehe... Av og til kobler visst hjernen ting helt feil! Da slipper jeg å bruke resten av dagen på å tenke på det ihvertfall! EDIT: Har tydeligvis vært anonym tidligere i tråden, men jeg er altså TS! Endret 8. april 2012 av sauen87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 8. april 2012 #14 Del Skrevet 8. april 2012 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå