Diana Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Jeg vil ikke gifte meg i kirken, men heller ikke i rådhuset. Min store drøm er å gifte meg på stranden i utlandet. Men dette tillater ikke økonomien vår, så da må jeg gifte meg hjemme i Norge;) Hvis noen vet om fine plasser til ute vielse i Sandnes/Stavangerområde tar jeg imot tips med stor takknemlighet:) Tips/råd til hvordan jeg pynte vielse stede mottas gjerne det også Jeg lurer også på hvordan jeg må gå frem for å til dette. Hvem må jeg kontakte, hvem kan vie oss osv...?
Maiki Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Jeg har tenkt på det samme. VI, mener jeg! (Vanlig feil!) Var i et humanetisk utebryllup i fjor, og det var veldig vakkert. Var litt inne på hjemmesidene til humanetisk forbund, og det ser ut til at man må være medlem for å få en humanetiker til å vie oss. Egentlig bare rett og rimelig. Jeg tror det er verdt det!
Anglofil Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Vi hadde utevielse. Det var Unitarforbundet som viet oss, men vet at f.eks Sosialhumanistene og HEF også vier ute. Vi valgte i grunn bare lokaler/sted og tok det derfra. Mvh Yvonne
CathFoto Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Solastranden? Er ikke det den fineste i Norge?
bobbi Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Tenkte også Solastranden med en gang - der er det jo nyyydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå