AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Har akkurat meldt meg inn på Facebook, og har et spørsmål. Jeg får Mail hver gang det skjer noe på Facebook, og det vil jeg gjerne unngå. Hvordan gjør jeg dette?
Utropstegn Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Gå inn på "Personverninnstillinger" Trykk deretter på "Varsel" Rediger slik du ønsker, ved f.eks. å huke av at du ikke ønsker et varsel for hver gang noe skjer. Du kan også redigere dette for hver enkelt ting, sånn at de sender deg mail når du får venneforespurnad f.eks.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Takk. Men finner ikke varsel. På personverninnstillinger er det -slik kobler du til -profil og tagging -applikasjoner og nettsteder -begrens publikum for tidligere innlegg -blokkerte personer og applikasjoner Er jeg på feil da?
Gjest Emera Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Takk. Men finner ikke varsel. På personverninnstillinger er det -slik kobler du til -profil og tagging -applikasjoner og nettsteder -begrens publikum for tidligere innlegg -blokkerte personer og applikasjoner Er jeg på feil da? Ja, du skal til "Kontoinnstillinger." Der finner du "Varsler" og da er det bare å gå igjennom listen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå