Gå til innhold

Brudekjolenerver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg at brudekjolen min er rett rundt hjørnet og jeg har blitt livredd for at den ikke skal se så fin ut på som jeg husker den fra salongen. Grunnen er i hovedsak at jeg har vært på forloverkjolejakt med søsteren min etter at jeg bestilte kjolen og sett henne i stroppløse kjoler (som jeg skal ha) og har sett at det lett blir en "bulk" over brystet, inn mot armhulen. Søsteren min er ei lita snelle som bruker str 36 i klær, så det er ikke overvekt som lager bulken, men den får henne likevel til å se større ut. Jeg er livredd for at det samme skal skje med min kjole, så nå kjenner jeg at nervene er i helspenn! Er det noen som har noen råd dersom det skulle bli "kjolekrise"?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat den bulken er jeg redd for også, så hvis noen har tips så tar jeg gjerne i mot :)

Fikk høre at noen anbefalte å ikke snøre kjolen så tight øverst, men har ikke prøvd det så vet ikke om det fungerer..

Skrevet

Akkurat den bulken er jeg redd for også, så hvis noen har tips så tar jeg gjerne i mot :)

Fikk høre at noen anbefalte å ikke snøre kjolen så tight øverst, men har ikke prøvd det så vet ikke om det fungerer..

Det anbefalte de i brudesalong også, kjolen skal være stram i livet, men ikke helt pølseskinn over brystet. Mitt problem er at kjolen min har glidelås...

Søsteren min endte opp med en nydelig stroppeløs kjole, men hun skal få sydd en vid halterneck i samme stoff som kjolen, nettopp som å skjule bulken. Kanskje dette kan være en nødløsning for meg også? Har sett ladybird har noe lignende på noen av sine kjoler (men ikke den jeg skal ha) så det kan kanskje gå?

Noe ala dette: file576.jpg

Dette er kjolen jeg skal ha:

file595.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...