Nusse Skrevet 19. januar 2004 #1 Skrevet 19. januar 2004 Jeg blir bare så uendelig trist over slike nyheter. To unge jenter blir drept på en grusom måte. De ble skutt med hagle på kloss hold. Den ene av jentene var skutt i hodet og så ille tilredt at det var vanskelig å identifisere henne... To unge gutter på 17 år er siktet for ugjerningen. De nekter for å ha befatning med saken, så vi skal vel være forsiktig med å peke dem ut som gjerningsmenn, men uansett hvem nå står bak, hva i alle dager er det foregår oppe i de syke hodene til slike personer? Kan bare ikke fatte det. Av og til føles som vi taper overfor ondskapen som lever midt i blandt oss mennesker.
Pip Skrevet 20. januar 2004 #2 Skrevet 20. januar 2004 VISS det er desse gutane på 17 vert eg i grunnen meir skremt enn viss det er vaksne 'garva' kriminelle. Det er ufatteleg trist at så unge menneske kan bere på så mykje pur vondskap. Og kvifor gjer dei det? Sjølvsagt eit samansett og komplisert spørsmål, men personleg trur eg ikkje me kjem utanom kva me let born og unge bli påverka av. Men det er kanskje ein annan diskusjon...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå