barespørsmål Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Tenkte at jeg og venninna min skulle dra til byen for å irritere folk. Så vi trenger noen tips om hva vi kan gjøre. Tenkte dere kunne komme med forslag. Alt mulig ! Hadde en utfordring med venninna mi også om at jeg skulle klemme 10 fremmede
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Tenkte at jeg og venninna min skulle dra til byen for å irritere folk. Så vi trenger noen tips om hva vi kan gjøre. Tenkte dere kunne komme med forslag. Alt mulig ! Hadde en utfordring med venninna mi også om at jeg skulle klemme 10 fremmede Vær nå forsiktig med hva dere finner på av pek... Er så mange gærninger der ute som kan være evil mot dere.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Tenkte at jeg og venninna min skulle dra til byen for å irritere folk. Så vi trenger noen tips om hva vi kan gjøre. Tenkte dere kunne komme med forslag. Alt mulig ! Hadde en utfordring med venninna mi også om at jeg skulle klemme 10 fremmede Okei. Fra i går til i dag har du gått fra dum til dummere. Jeg kan nesten ikke vente til i morgen.. 2
barespørsmål Skrevet 8. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2012 Vær nå forsiktig med hva dere finner på av pek... Er så mange gærninger der ute som kan være evil mot dere. hva mener du ? vi har ikke tenkt å strippe eller noe, bare være litt morsomme
barespørsmål Skrevet 8. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2012 Okei. Fra i går til i dag har du gått fra dum til dummere. Jeg kan nesten ikke vente til i morgen.. jaja, jeg har det vertfall gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå