Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BluDove
Skrevet

Hvorfor kan ikke jeg bli ferdig med eksen min. DET VAR INGENTING DER! alt var fake, virker det som. Et år er gått, og jeg burde virkelig ikke henge meg opp i han lenger, bry meg med han, bry meg om han, eller noe som helst. Men jeg klarer det ikke. Hva er galt med meg lixom.... Hvorfor kan ikke jeg som alle andre, gå videre, hvertfall når det ikke var noe der... Og på en fjern måte, virkelig fjern måte føler jeg at han var the one.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kajsa-krabat
Skrevet

Elsket du han da dere var sammen??

Noen hevder at "den første kjærligheten vil alltid være den største..."

Vel..... Ikke vet jeg, men selv om det er fem år siden det ble slutt mellom meg og min ex (var sammen i fire år) så vil jeg jo alltid være glad i han og bry meg om han! Han er jo trossalt en del av livet mitt!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, jeg sliter med akkurat det samme selv også. Men jeg har ikke klart å funnet løsningen enda, klarer ikke å gi slipp, selv o jeg vet at han jeg trodde exen min var, ikke egentlig eksisterer. For han viste seg å ikke være den jeg trodde i det hele tatt..

Det er vel bare tid som kan hjelpe, jeg har selv gått over ett år for å prøve å glemme nå, men det tar vel lengere tid...

Lykke til i alle fall.. Føler virkelig med deg

Skrevet

Dette har med såret stolthet og manglende oppgjør... Du føler deg snytt og lurt og har ikke fått tatt et oppgjør med hverken x'en eller deg selv.

Forestill deg at du grisebanker ham (mentalt altså!! :o ), skriv lister over hans dårlige egenskaper og sølk bevisst ut mot andre mennesker.

Det går over!

:klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Aksepeter han og forholdet deres som en del av din historie, men prøv å se framover. Jeg "surret" bort 10 år av livet mitt ved til stadighet å tenke på eksen min/ sammenligne han med andre. Anbefaler deg på det sterkeste å involvere deg i noen andre (få deg en elsker....). Det verste du kan gjøre er å "lulle" deg inn i tanker om han.

Gjest Anonymous
Skrevet

Eneste måten for å komme over noen er faktisk å finne seg en/ei ny å bry seg om.

Uslåelig men ikke RETT ETTER brudd, da er alt for ferskt

Gjest BluDove
Skrevet

Ja takk, jeg føler meg veldig snytt og lurt.

Prøver jeg å tenke på hans dårlige egenskaper, så detter jeg etterhvert over på hva som er så bra med han... Og jeg tror andre folk begynner å få nok av pjattet mitt om han som dukker opp ibland, så da føler jeg meg bare enda mer innestengt med det jeg føler!

Og en elsker? det har jeg hatt det siste året, men det typiske kvinnefenomenet, jeg gikk lei ;) Og noen ny finner jeg ikke, kresen som jeg er... Tror jeg rett og slett er bare vanskelig!

Men takk for svar da, det går nok over etterhvert, tenker jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er stoltheten din som er såret, det er ikke noe annet eller mer!!!!!!!!!!!!! Kom over det! Han er jo kommet over deg! Gjør det samme for deg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...