Gjest Mann Skrevet 8. april 2012 #21 Skrevet 8. april 2012 Og til Mann, jeg tror jeg vet hva du mener! Bra
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2012 #22 Skrevet 8. april 2012 Syns ofte de som har store rumper har korte bein. Ikke så veldig fint egentlig.. Korte bein og lang overkropp = stygt 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #23 Skrevet 8. april 2012 Det er en fin balanse mellom det å 'bare' ha en stor rumpe og det å faktisk være bred over fua eller regelrett svær. Jeg synes ikke jenter med digre rumper som vabler fremover med korte bein er spesielt smekre, men hvis man ser relativt slank ut forfra men har en skikkelig formfull rumpe er det kjempefint. Det er dog ikke lett! Det er vel derfor det blir så opphauset som deilig, fordi det er ikke bare sånn at alle som ikke er radmagre automatisk har en fin fyldig rumpe! Jeg synes rumper som fyller ut jeans ordentlig er utrolig fint. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #24 Skrevet 8. april 2012 Det er en fin balanse mellom det å 'bare' ha en stor rumpe og det å faktisk være bred over fua eller regelrett svær. Jeg synes ikke jenter med digre rumper som vabler fremover med korte bein er spesielt smekre, men hvis man ser relativt slank ut forfra men har en skikkelig formfull rumpe er det kjempefint. Det er dog ikke lett! Det er vel derfor det blir så opphauset som deilig, fordi det er ikke bare sånn at alle som ikke er radmagre automatisk har en fin fyldig rumpe! Jeg synes rumper som fyller ut jeans ordentlig er utrolig fint. Fua? Telemarking? Måtte bare spørre
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. april 2012 #25 Skrevet 8. april 2012 (endret) Jeezez, kan dere ikke finne på noe annet å lure på da? Nei, det kan dere selvsagt ikke, kom jeg plutselig på Endret 8. april 2012 av Gorgonzola
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #26 Skrevet 8. april 2012 Store og FASTE rumper er fint. STORE rumper er ikke fint. To forskjellige rumper: Den store: http://i43.tinypic.com/116hsfp.jpg Ikke så fint... veldig dvaskete Den store og FASTE: http://i42.tinypic.com/2qjf2xk.jpg Wæow!!! 1
Gjest Vodka Skrevet 8. april 2012 #27 Skrevet 8. april 2012 Jeg synes Ulrikke Lund har bra rumpe. Men vet ikke om den går under "stor rumpe"-kategorien? Men litt størrelse har den hvertfall Min lenke 1
loffen Skrevet 9. april 2012 #28 Skrevet 9. april 2012 Jeg synes Ulrikke Lund har bra rumpe. Men vet ikke om den går under "stor rumpe"-kategorien? Men litt størrelse har den hvertfall Min lenke Den synes jeg er flott også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå