Gå til innhold

Hva er stor rumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og til Mann, jeg tror jeg vet hva du mener! :fnise:

Bra ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Syns ofte de som har store rumper har korte bein. Ikke så veldig fint egentlig.. Korte bein og lang overkropp = stygt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en fin balanse mellom det å 'bare' ha en stor rumpe og det å faktisk være bred over fua eller regelrett svær. Jeg synes ikke jenter med digre rumper som vabler fremover med korte bein er spesielt smekre, men hvis man ser relativt slank ut forfra men har en skikkelig formfull rumpe er det kjempefint. Det er dog ikke lett! Det er vel derfor det blir så opphauset som deilig, fordi det er ikke bare sånn at alle som ikke er radmagre automatisk har en fin fyldig rumpe!

Jeg synes rumper som fyller ut jeans ordentlig er utrolig fint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en fin balanse mellom det å 'bare' ha en stor rumpe og det å faktisk være bred over fua eller regelrett svær. Jeg synes ikke jenter med digre rumper som vabler fremover med korte bein er spesielt smekre, men hvis man ser relativt slank ut forfra men har en skikkelig formfull rumpe er det kjempefint. Det er dog ikke lett! Det er vel derfor det blir så opphauset som deilig, fordi det er ikke bare sånn at alle som ikke er radmagre automatisk har en fin fyldig rumpe!

Jeg synes rumper som fyller ut jeans ordentlig er utrolig fint.

Fua? Telemarking? :P Måtte bare spørre :fnise:

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Jeezez, kan dere ikke finne på noe annet å lure på da?

Nei, det kan dere selvsagt ikke, kom jeg plutselig på :sukk:

Endret av Gorgonzola
Gjest Vodka
Skrevet

Jeg synes Ulrikke Lund har bra rumpe. Men vet ikke om den går under "stor rumpe"-kategorien? Men litt størrelse har den hvertfall :)

Min lenke

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Ulrikke Lund har bra rumpe. Men vet ikke om den går under "stor rumpe"-kategorien? Men litt størrelse har den hvertfall :)

Min lenke

Den synes jeg er flott også! :jepp:

Skrevet

Nåh, var litt liten. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...