Gå til innhold

Hva er stor rumpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Hufsa
Skrevet

Jeg ser fler her som mener stor rumpe er en bra ting. Men jeg lurer veldig på hva dere mener er stort. Og når er det for stort? Det er vel snakk om helheten på bakpartiet også.

(Kombinasjonen rumpe, hofter og lår.)

Skrevet

Dette lurer jeg faktisk litt på også! Jeg tør ikke å gå i jeans før jeg har gått ned noen kg til, for å si det sånn. Mens de rundt meg sier jeg er heldig som har så stor og flott rumpe, og de ville vist den frem om de hadde hatt den. Jeg holder meg til tights med lang topp over jeg.. :sjenert:

Skrevet

Jeg ser fler her som mener stor rumpe er en bra ting. Men jeg lurer veldig på hva dere mener er stort. Og når er det for stort? Det er vel snakk om helheten på bakpartiet også.

For meg og mitt syn blir det du sier helt rett. Selvfølgelig er helheten en del av oppfatningen og må selvfølgelig taes med i betraktningen.

Det jeg mener er en stor fin rumpe er sånn rumpe som Mira Craig har, eller en sånn rumpe som jennifer lopez har eller en rumpe som er enda litt større en hva deres rumpe er, som kim kardashian.

AnonymBruker
Skrevet

Jeez.. Mangt man skal gå rundt og lure på, ja. :lete:

• Liker 1
Gjest Odd Molly
Skrevet

Ha ha..... tenker svært lite på andre damers rumper egentlig.

Men skal stumpen være stor på den være veltrent for å være delikat.

Men jeg er ikke mann....

Her bør vel gutta på KG komme på banen.

• Liker 1
Skrevet

Jeez.. Mangt man skal gå rundt og lure på, ja. :lete:

Er derfor man har kvinneguiden, sånn at man spørre om alt mellom himmel og jord :)

• Liker 1
Skrevet

Shakira, Jennifer Lopez, Mira Craig... Gode eksempler på damer som er digge, store rumper!

Men, det er jo fordi de kroppene kler den type rumpe... Noen jenter ser flotte ut med små rumper, noen ser bra ut med flate rumper osv. Det er helheten på kroppen som er avgjørende, syns jeg, akkurat som med pupper også. Noen kler store, mens andre kler små.

Skrevet

Ok, hva med denne?

Det ser ut som en helt vanlig rumpe. Den er verken stor eller liten... Bildet er tatt litt lavt, så den ser større ut enn den er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne da? :gjeiper:

Den var stor og god. Ser ut som den er deilig å klemme på. :)

• Liker 1
Skrevet

Var ikke så dum den.

Skrevet

Haha, den var stor! Jeg greier ikke se om den er fin eller ikke, fordi bildet er såpass retusjert, men den var stor ja :fnise:

• Liker 1
Gjest Vodka
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke store rumper er så fint, for det ser så overdimensjonert ut og skeivt proporsjonert. Men litt størrelse på rumpen er jo fint, at den stikker litt ut og synes.

Endret av Vodka
  • Liker 1
Skrevet

Hehe. Jeg føler SELV at jeg har noe sånt som dette. Frister ikke meg stort å gå i jeans som sagt. Jeg har stor rumpe, men vil redusere den en god del for å si det sånn. Heldigvis en del muskler som holder den oppe da :gjeiper: Men jeg syns det blir aaalt for mye fett. De sier det er sunt fett, men det hjelper ikke med appelsinhuden gjerne som følger med.. :nei:

Annonse
Skrevet

Hehe. Jeg føler SELV at jeg har noe sånt som dette. Frister ikke meg stort å gå i jeans som sagt. Jeg har stor rumpe, men vil redusere den en god del for å si det sånn. Heldigvis en del muskler som holder den oppe da :gjeiper: Men jeg syns det blir aaalt for mye fett. De sier det er sunt fett, men det hjelper ikke med appelsinhuden gjerne som følger med.. :nei:

Var da helt kurant den? Du risikerer å tiltrekke deg rappere, forsåvidt.

Gjest Chloè
Skrevet

I feel ya! Har ikke Karadashian rumpe, men den er litt stor, heldigvis stram. En gang var jeg på date og når vi skulle gå hver vår vei sier han "hvis jeg ikke får et kyss, kan jeg få ta deg på rumpa?" :overrasket:

Skrevet

Denne da? :gjeiper:

Den rumpa der er faen så nice! :)

Menn ser på rumpene til kvinner litt på samme måte som kvinner ser på skuldrene til menn, hvis du skjønner hva jeg mener? ;)

Skrevet

I feel ya! Har ikke Karadashian rumpe, men den er litt stor, heldigvis stram. En gang var jeg på date og når vi skulle gå hver vår vei sier han "hvis jeg ikke får et kyss, kan jeg få ta deg på rumpa?" :overrasket:

Hahaha, epic! Den har jeg ikke vært borti. Men mye ufrivillig klapsing og oppmerksomhet har jeg fått skal jeg innrømme!

Jeg syns store rumper er fint på andre, bare ikke på meg selv :gjeiper:

Og til Mann, jeg tror jeg vet hva du mener! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...