Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken farge skal man velge? Og noen som kan anbefale noen brae merker som selger? Går det forresten bra å kjøpe på nett, eller er det veldig lurt å teste ut fargen på forhånd? Kan ikke noe om slikt, men har lest at det dekker linjer og glatter ut huden under foundation :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Primere har vel som oftest veldig lite farge? Noen kan vell feks. ha grønnskjær, men de fleste har ikke noen farge.

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare en krem altså? Hehe, skrev jo at jeg ikke kunne noe, så det beviser vel alt :P

Skrevet

Jeg liker veldig godt primeren til glo minerals, den jevner ut og gir en glatt og jevn overflate. Anbefales :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Primerne fra Gosh er schlagers.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Clarins sin liker jeg veldig godt:)

Gjest kittycat
Skrevet

smashbox sin er fantastisk! kanskje litt stiv pris, men rimelig! trenger ikke mye og føles som silke og foundation oppå blir perfekt! en rimelig en er gosh sin for 95 kr, veldig bra den og :)) fåes på vita

Gjest "gjest"
Skrevet

Jepp, den fra Gosh er sinnsykt god til den prisen.

AnonymBruker
Skrevet

Bruke selv bare minerals primer oil control som jeg synes holder utrolig bra, spesielt om du har fet hud. Har også bareVitamins Prime Time liggende som jeg synes ikke holder like bra som oil control, men et godt valg til dem som ikke har fet hud.

Bodyshop har også en rimelig variant, har bare prøvd den som er olje fri da. Ellers vil jeg anbefale uten farg, en primer skal lage en base for foundation og derfor synes jeg at foundation skal stå for selve fargen.

Også lest mye at smashbox har gode, og med solfaktor som er et stort pluss

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, det hjalp veldig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...