beliiebeer Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Siden jeg ikke er noe fan av itunes, pga. at man må betale for en sang - vil jeg ikke bruke det. Tenk når man vil ha 500 sanger og så er det 10 kr for hver???? DET ER BARE TULL. Men jeg er 16 år , og fikk meg ENDELIG iphone i går, 4s. Har ønsket meg det lenge, elsker alt på den! men nå sporer jeg av: Hvordan kan jeg få musikk på iphonen min, og ha det der uten å måtte ha internett når jeg hører på det, og uten å betale? Er dette mulig ? Det burde jo gå ann, eller så er det veldig dyrt.. SETTER PRIS PÅ HJELP!
Ryvre Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 (endret) Om du har musikkfiler på pc'en din så legger du de i iTunes og fører de over til telefonen din. Veldig enkelt når man har fått all musikk inn i iTunes Ellers så kan du kjøpe Spotify. For det beste abbonementet så betaler du 99,- pr mnd og kan høre på så mye musikk du bare vil. Med premium så kan man også lage offline-spillelister slik at man kan høre på musikken uten å bruke nettet. Superenkelt Endret 8. april 2012 av Ryvre
beliiebeer Skrevet 8. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2012 Om du har musikkfiler på pc'en din så legger du de i iTunes og fører de over til telefonen din. Veldig enkelt når man har fått all musikk inn i iTunes Ellers så kan du kjøpe Spotify. For det beste abbonementet så betaler du 99,- pr mnd og kan høre på så mye musikk du bare vil. Med premium så kan man også lage offline-spillelister slik at man kan høre på musikken uten å bruke nettet. Superenkelt Tusen takk for svar! Er det vanskelig å overføre fra pc til itunes, koster det noe og kan man høre på det selvom man ikke har internett? F.eks hvis man er ute å jogger ?
Ryvre Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Nei, du bare "trekker" mappene over i iTunes Du betaler ingenting for å høre på den musikken som du allerede har
beliiebeer Skrevet 9. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2012 Nei, du bare "trekker" mappene over i iTunes Du betaler ingenting for å høre på den musikken som du allerede har Tusen takk for hjelpen Men jeg bruker CopyTrans Manager nå, enkelt det også Funker ikke hele tiden, så da prøver jeg det du skrev når den ikke funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå