Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke er noe fan av itunes, pga. at man må betale for en sang - vil jeg ikke bruke det. Tenk når man vil ha 500 sanger og så er det 10 kr for hver???? DET ER BARE TULL.

Men jeg er 16 år , og fikk meg ENDELIG iphone i går, 4s. Har ønsket meg det lenge, elsker alt på den! men nå sporer jeg av:

Hvordan kan jeg få musikk på iphonen min, og ha det der uten å måtte ha internett når jeg hører på det, og uten å betale? Er dette mulig ? Det burde jo gå ann, eller så er det veldig dyrt..

SETTER PRIS PÅ HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om du har musikkfiler på pc'en din så legger du de i iTunes og fører de over til telefonen din.

Veldig enkelt når man har fått all musikk inn i iTunes

Ellers så kan du kjøpe Spotify. For det beste abbonementet så betaler du 99,- pr mnd og kan høre på så mye musikk du bare vil.

Med premium så kan man også lage offline-spillelister slik at man kan høre på musikken uten å bruke nettet.

Superenkelt

Endret av Ryvre
Skrevet

Om du har musikkfiler på pc'en din så legger du de i iTunes og fører de over til telefonen din.

Veldig enkelt når man har fått all musikk inn i iTunes

Ellers så kan du kjøpe Spotify. For det beste abbonementet så betaler du 99,- pr mnd og kan høre på så mye musikk du bare vil.

Med premium så kan man også lage offline-spillelister slik at man kan høre på musikken uten å bruke nettet.

Superenkelt

Tusen takk for svar!

Er det vanskelig å overføre fra pc til itunes, koster det noe og kan man høre på det selvom man ikke har internett? F.eks hvis man er ute å jogger ?

:)

Skrevet

Nei, du bare "trekker" mappene over i iTunes

Du betaler ingenting for å høre på den musikken som du allerede har

Skrevet

Nei, du bare "trekker" mappene over i iTunes

Du betaler ingenting for å høre på den musikken som du allerede har

Tusen takk for hjelpen :)

Men jeg bruker CopyTrans Manager nå, enkelt det også :)

Funker ikke hele tiden, så da prøver jeg det du skrev når den ikke funker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...