Gjest Tessaa Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Fant nettopp en video som viser øvelser for å få flat mage. Det jeg lurer på er om det faktisk er sant? Nå har jeg en ganske grei mage fra før, men vil ha den helt flat. Vil denne videoen hjelpe meg med det, dersom jeg spiser sunt og trener kondisjon vedsina? http://www.youtube.com/results?search_query=workout+for+flat+stomach+for+women&oq=workout+for+flat+stomach+for+women&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_nf=1&gs_l=youtube-reduced.3..0.39930.45215.0.45392.34.31.0.9.9.1.314.3169.11j4j6j1.22.0.
Gjest *Maja* Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Lav fettprosent gir flat mage. Om du trener magemuskler vil musklene i magen bli større. Har du da en mage med fett på vil ikke magen bli flatere, da fettet utenpå må bort. Har du lav fettprosent vil du få mer fremtredende magemuskler om du trener magen. Du kan ikke punktslanke, så skal du ha flat mage på du trene kardio for å få ned fettprosenten på hele kroppen. 4
Gjest Tessaa Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 (endret) Lav fettprosent gir flat mage. Om du trener magemuskler vil musklene i magen bli større. Har du da en mage med fett på vil ikke magen bli flatere, da fettet utenpå må bort. Har du lav fettprosent vil du få mer fremtredende magemuskler om du trener magen. Du kan ikke punktslanke, så skal du ha flat mage på du trene kardio for å få ned fettprosenten på hele kroppen. åå. jeg har ganske flat mage, men en liten klump på den, om du skjønner. Så da er det cardio som gjelder.. Cardio- vil det si intervalltrening? Er litt amatør Endret 8. april 2012 av Tessaa
Gjest *Maja* Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 åå. jeg har ganske flat mage, men en liten klump på den, om du skjønner. Så da er det cardio som gjelder.. Cardio- vil det si intervalltrening? Er litt amatør ja jogging er supert! Enten intervaller eller langdistanse alt etter hva andre resultater du er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Du kan ikke punktslanke, så skal du ha flat mage på du trene kardio for å få ned fettprosenten på hele kroppen. eller styrke, forbrenner ikke akkurat lite fett ved å trene baseøvelser.
Gjest Tessaa Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 eller styrke, forbrenner ikke akkurat lite fett ved å trene baseøvelser. Hva slags styrke, da, foreksempel?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #7 Skrevet 8. april 2012 Hva slags styrke, da, foreksempel? Baseøvelser og flerleddsøvelser som aktiverer store muskelgrupper samtidig er veldig effektiv fettforbrenning. Knebøy Markløft Benkpress Militærpress Pullups Stangroing evt.tilleggsøvelser:(som ikke egentlig hører hjemme i denne posten) frontbøy utfall varianter omvendt roing Strake markløft nordic hamstrings ab-wheel plankevarianter Poenget er: hold deg unna maskiner. en god regel er at øvelser som er komfortable og veldig lette å mestre er som oftest de minst effektive.
Rusken Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Lav fettprosent gir flat mage. Om du trener magemuskler vil musklene i magen bli større. Har du da en mage med fett på vil ikke magen bli flatere, da fettet utenpå må bort. Har du lav fettprosent vil du få mer fremtredende magemuskler om du trener magen. Du kan ikke punktslanke, så skal du ha flat mage på du trene kardio for å få ned fettprosenten på hele kroppen. Hvordan får man lav fettprosent, og hva er egentlig dette? Jeg blir så stresset av å trene riktig osv..
Gjest *Maja* Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 (endret) Hvordan får man lav fettprosent, og hva er egentlig dette? Jeg blir så stresset av å trene riktig osv.. Lav fettprosent får en ved å spise mindre enn en forbrenner, men nøkkelen er å spise rett slik at en ikke mister for mye muskelmasse :)Fettprosenten er det som ligger mellom musklene og huden. Klyper du på magen f.eks så har en enten mye å ta i eller lite, alt ettersom hvor høy/lav fettprosenten er. Trening vil hjelpe å brenne flere kalorier og gjøre deg strammere, men det vil ikke gjøre deg slankere om kostholdet er feil. Endret 11. april 2012 av *Maja*
Rusken Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Lav fettprosent får en ved å spise mindre enn en forbrenner, men nøkkelen er å spise rett slik at en ikke mister for mye muskelmasse :)Fettprosenten er det som ligger mellom musklene og huden. Klyper du på magen f.eks så har en enten mye å ta i eller lite, alt ettersom hvor høy/lav fettprosenten er. Trening vil hjelpe å brenne flere kalorier og gjøre deg strammere, men det vil ikke gjøre deg slankere om kostholdet er feil. Du, jeg har en del spørsmål jeg.. Virker som du har skikkelig peiling, kan jeg sende deg pm?
Yme Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 åå. jeg har ganske flat mage, men en liten klump på den, om du skjønner. Så da er det cardio som gjelder.. Cardio- vil det si intervalltrening? Er litt amatør Men det er jo pent med sånn klump! 4
Gjest *Maja* Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 Du, jeg har en del spørsmål jeg.. Virker som du har skikkelig peiling, kan jeg sende deg pm? Det må du bare gjøre
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #13 Skrevet 11. april 2012 Du, jeg har en del spørsmål jeg.. Virker som du har skikkelig peiling, kan jeg sende deg pm? Jeg synes du skal være forsiktig med selvutnevnte eksperter. 12
Gjest *Maja* Skrevet 11. april 2012 #14 Skrevet 11. april 2012 Jeg synes du skal være forsiktig med selvutnevnte eksperter. Jeg har da aldri sagt jeg er ekspert. 5
Yme Skrevet 11. april 2012 #15 Skrevet 11. april 2012 Jeg har da aldri sagt jeg er ekspert. Jojo, du prøver tross alt å hjelpe folk, og det er en veldig dårlig egenskap! FY!!! 4
Gjest *Maja* Skrevet 11. april 2012 #16 Skrevet 11. april 2012 Jojo, du prøver tross alt å hjelpe folk, og det er en veldig dårlig egenskap! FY!!! 2
Gjest Tessaa Skrevet 14. april 2012 #17 Skrevet 14. april 2012 Baseøvelser og flerleddsøvelser som aktiverer store muskelgrupper samtidig er veldig effektiv fettforbrenning. Knebøy Markløft Benkpress Militærpress Pullups Stangroing evt.tilleggsøvelser:(som ikke egentlig hører hjemme i denne posten) frontbøy utfall varianter omvendt roing Strake markløft nordic hamstrings ab-wheel plankevarianter Poenget er: hold deg unna maskiner. en god regel er at øvelser som er komfortable og veldig lette å mestre er som oftest de minst effektive. Takk for mye informasjon!!
Gjest Tessaa Skrevet 14. april 2012 #18 Skrevet 14. april 2012 (endret) Lav fettprosent får en ved å spise mindre enn en forbrenner, men nøkkelen er å spise rett slik at en ikke mister for mye muskelmasse :)Fettprosenten er det som ligger mellom musklene og huden. Klyper du på magen f.eks så har en enten mye å ta i eller lite, alt ettersom hvor høy/lav fettprosenten er. Trening vil hjelpe å brenne flere kalorier og gjøre deg strammere, men det vil ikke gjøre deg slankere om kostholdet er feil. Takk for info:) Burde jeg kutte ut hvete og frukt? Har hørt dette, men vet ikke om det bare er en tullete ting å gjøre? Endret 14. april 2012 av Tessaa
Honeydew Skrevet 15. april 2012 #19 Skrevet 15. april 2012 Hvete kan du godt kutte ut/ned på, det tilfører ikke kroppen noe særlig med nyttige næringsstoffer, og er ganske kaloritett. Frukt er det etter min mening overhodet ingen grunn til å kutte ut, men alt med måte Dersom du vil ned i fettprosent er det jo i hovedsak kaloribalansen som har noe å si, og da er frukt supert i moderate mengder. Det er mettende og relativt kalorifattig.
Gjest *Maja* Skrevet 15. april 2012 #20 Skrevet 15. april 2012 Takk for info:) Burde jeg kutte ut hvete og frukt? Har hørt dette, men vet ikke om det bare er en tullete ting å gjøre? Jeg spiser aldri hvitt mel selv. Er bare tomme kalorier. Grove kornprodukter spiser jeg en del av, da det metter godt og lenge. Frukt spiser jeg masse av da det både er masse vitaminer og energi. Heller frukt enn godteri og usunne desserter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå