Gå til innhold

Manikyr

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Ingen som gjør det?

Ikke til bryllupet en gang?

*Savner Minnie som sikkert kunne svart på dette*

Skrevet

Manikyr med lakk hos Kanebo Spa i Chr.Michelsensgate koster 390 kr!

Tror dette er ganske vanlig pris, men mulig du får det billigere andre steder siden dette er en forholdsvis ny og lekker salong, om du skjønner.

Jeg har bare vært innom der og fikset 1 negl i forbifarten (betalte kr.80) og sitter her tilfeldigvis med prislisten! Vil du ha manikyr med anti-aldringsbehandling (!!!) tar det 1 time og koster 450 kr.

Jeg gikk fast hos negledesigner et halvårs tid fra bryllupet og utover. Da fikk jeg støpt negler. Et nytt sett kostet ca 630 kr, og ettersyn/påfyll kostet ca 400 kr. Etterhvert ble mine egne negler så fine og jeg flink til å stelle dem og lakke fransk manikyr selv at jeg ikke har vært der siden august. Gikk forbi nylig og de er nedlagt! Det var NSI Bergen i Nye Sandviksvei. Kommer derfor trolig til å gå til Kanebo Spa neste gang, ser ut som det er på tide å få ett lag negleforstekring på mine nå..

Gjest Hilde K S
Skrevet

WOW!

Dette var utfyllende og bra!

Det nytter å syte litt skjønner jeg.

Sant du er mer fornøyd med hendene når de ser fine ut?

Skrevet

JA, gjett om!! Jeg føler meg mye mer vel og er flau over hendene mine slik de var før. Det tar litt tid å holde dem velstelte, men det syns jeg det er verdt.

Skrevet

Jeg jobber som negledesigner i Trondheim. Og så "syte-innlegget" ditt :wink: Så jeg måtte vel bare svare den her da veit du...

Manikyr... Jeg tilbyr 3 typer manikyr behandling (uten støp), og 3 typer med støp, og en pris som varierer fra 150,- til 650,-

Så det er litt avhengig av hva du vil ha gjort...

En enkel manikyr hvor du fjerner neglebånd, filer neglene og gir fukt til hendene koster ca 150,-. Legger du til massasje må du bruke ca 20 min ekstra, og betale 50,- mer. Skal du ha en times manikyr, mer tilpasset deg og din hudtype osv osv. må du enda mer opp i pris.

Så er det støp da. Man kan støpe på egne negler (fra 500,- for nytt legg), så er det med tipp som er litt dyrere, så er det fransk, amerikansk osv. som koster enda litt mer.

Jeg har også en billigvariant av Fransk Manikyr. Like holdbar, men den lar seg ikke rebalansere mer enn en gang. Denne koster 500,-

Og jo, gjør det! En vanlig manikyr er til hensikt å fuktgi samt i vareta dine negler.

Kun hvis du river av neglen selv, kan du skade neglen din.

Og dersom du ikke går til en som bruker elekstrisk fil...

Men en ting til også... Prisene varierer veldig fra hvor du er i landet...

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg har bare urlite granne panikk fordi huden på hendene preges av alderen!

Før jul var det mye arbeid på loftet, maling og slikt. Hendene så grusomme ut og huden føltes ru, tørr og et nummer for liten. Neglebåndne var flisete og vonde.

Neglene er nokså sterke og jeg biter ikke så jeg tenkte at det kunne være deilig å få skikkelig velpleide hender!

Takk for svar alle sammen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...