AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Noen som vet om noen typiske sanger som emoer hører på?
Gjest badeand1 Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 lol what... Tokio hotel. vill gjetting.
Gjest BabyBlue Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 The red jumpsuit apparatus My american heart Alle albumene fra My chemical romance bortsett fra det nyeste Tokio Hotel AFI Nå vet jeg ikke om du vil ha buhu tekster eller screamo, men du finner mye bare du googler "emo songs" osv :gjeiper:
Gjest Candy Pie Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Du kan også bare søke på "emo songs" feks på youtube, så er det folk son har samlet noen klipp fra noen forskjellige sanger i en video, da er det lett å plukke ut det man tror man kan like. Haha, jeg er sykt dårlig til å forklare
Bullet Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Glem nå ikke From First To Last. Det beste emobandet in history. Selv om det er flere år siden jeg var i min emotid, så verdsetter jeg fortsatt det bandet. :gjeiper: Og ja forresten, Skrillex er han duden fra FFTL. Hehe.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 Escape the fate Anonym poster: c32fb4a41ec0f8575d5a8a3afa5341f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå