Gå til innhold

SATC - gamle episoder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Roter jeg nå, eller er det gamle episoder som skal gå på mandager også nå? Jeg leste om dagens episode, og der stod det noe om at Charlotte var over Trey, og Samantha deppet over Richards utroskap. Er ikke det forrige sesong da? Jeg trodde vi skulle fortsette på nye episoder en stund fremover jeg. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har klagd til TV3????? :-?

Skrevet

Ble skikkelig skuffet jeg - de har jo lovet oss nye episoder nå...

Skrevet

Jammen det var jo en ny episode forrige gang - også plutselig er det en gammel episode... Blir irritert jeg :x

Skrevet

Jeg hadde ikke sett den før så jeg reagerte ikke på noe annet enn at han unge kjekkasen til Samantha var byttet ut med en ekling....

Kanskje de gjorde en feil på TV3?

Skrevet

Jeg har sendt en sutremail til TV3 jeg nå... :roll:

Skrevet

Jeg lurte også fælt på dette! Charlotte er jo gift nå, og forrige mandag så møtte jo Carrie han russeren... tror TV3 må ha gjort en feil jeg. :-?

Suzy: Videreformidler du om du får svar fra TV3?

Skrevet

Jepp, det gjør jeg :D

Skrevet

ble også skikkelig skuffa over episoden i går, fikk ikke med meg sist, og så frem til å se han russern... :lol:

gårsdagens episode er det jo leeeenge siden jeg har sett før, og ble skikkelig teit å se nå som alle har vandret viderer til nye menn og nye situasjoner!! :sinnatagg:

Skrevet

Episoden som ble sendt i går er "Anchors Away" fra sesong 5. Leste omtalen i avisen, så jeg tror ikke TV3 gjorde en "feil" da de sendte den. Det var nok planlagt ja.. Tipper at de sparer resten av sesong 6 til våren. Nå kommer vel de åtte episodene fra sesong 5 etter hverandre. Den dårligste sesongen av dem alle.. :-?

Helt på trynet av TV3 å avbryte sånn!

Skrevet

Helt enig i at det er dumt å bryte sånn, men nå lå tv3 kun to episoder etter USA. Jeg tror nemlig det er en karantene på seriene når de har blitt sendt i USA. Der brøyt de også etter den samme episoden, det var vel pause på flere måneder.

Men det er slik de burde informere godt om her i Norge, så man vet hvorfor det skjer.. Sitter liksom med en "tom følelse" og føler seg litt snytt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...