Gå til innhold

litt yngregutt med kjærlighetssorg trenger litt hjelp og støtte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen! god påske for de som har hatt det her inne! :) jeg har ikke hatt det, jeg er en gutt på 17 år som blir 18 i år. Jeg har hatt en kjæreste som jeg hadde vært sammen med i 1 år og et par månder. Jeg sitter litt i saksa kan man si, jeg elsker hu men hu sier hun ikke har de "rette følelsene" for meg lengre! jeg syntes dette var veldig tungt og høre. men jeg kunne tenkt meg og få snakket med hun ansikt til ansikt før hun gjorde beslutningen om at hun ikke har de riktig følelsene for meg mere. vi har vært borte fra værandre hele påsken, jeg har savnet hu som en galing, så jeg har ringt og sendt sms litt i overkant mye (når jeg ser tilbake på det) noe jeg angrer på. Det som egentlig har skjedd er det at vi har hatt et veldig turbulent forhold. Det har vært mye små krangling men har vært mye gode tider med henne også! Jeg kunne gjort hva som helst for og få hu tilbake. det er også vært folk som har ringt meg med sjult id og sier "hun er sammen med den gutten hele tiden osv" en annen gutt der hun er. jeg er litt usikker men har på følelsen at hun har fått lit små følelser for han. så hun dumpet meg to dager siden! jeg har vært helt knekt siden da, har prøvd og snakke med hu. prøvd og stillt opp og være hyggelig osv osv. fordi jeg tror siden jeg har mast så mye så har ikke hun rekket og savne meg. Jeg angrer veldig på det jeg har gjort og hun nermer seg bursdags tider. Jeg vil ikke tvinge hun til og bli sammen med meg igjen, hu vil også ha ganske så lite med meg og gjøre overhodet. Men jeg tar hun imot med åpne armer hvis hun vil tilbake til meg. har tenkt at jeg kanskje skal begyne og trene litt igjen og kanskje slutte og røyke og snuse, og se litt framover. har lest mye at de sier at man burde gjøre ting, feste dra ut med venner osv. noe jeg prøvde på i går blant annet, eksempel var en ganske så søt jente der jeg ble sittende og snakke lit med, en jeg kanskje hadde blit sjarmert av hvis jeg ikke hadde vært i denne situsjonen, men jeg klarte ikke slutte og tenke på min "kjæreste" som kommer hjem idaag, har vurdert og bare møte opp på flyplassen uten og si ifra om det, men er redd hu blir mer sur på meg da. hun tror også at jeg trodde på alt disse folkene sa som ringte med sjult id. selvfølgelig ble jeg usikker men hvem hadde ikke blitt det? jeg har blitt bedt ut av en felles vennine av oss om og dra på kino idag, med hu og 2 andre gutter som jeg kjenner. syntes dere det er feil? var hu som inviterte meg med!

Håper på noen hjelp og råd her! hilsen en deppa gutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun slo opp for to dager siden? Da tror jeg det beste for deg er å belage deg på at det er slutt. Ja, det er sårt og trist, men det er de færreste forunt å gå gjennom livet uten å oppleve noe slikt. Å møte henne på flyplassen blir sannsynligvis bare pinlig. Mitt råd er å gå på kino med vennene dine isteden. Det vil ta tid å bearbeide sorgen, men det er bedre at du begynner nå enn at du fortsetter å tro at det stadig kan bli dere.

Gjest finurlig
Skrevet

Siden det er et ferskt brudd er det selvfølgelig vondt og trist, men jeg vil råde deg til å gjøre det du har tenkt på, begynne å trene, slutte med røyk og snus, og bruk tiden på å kose deg sammen med venner :) Vil hun ha deg tilbake så forteller hun deg om det, vil hun ikke så er det nok plenty med søte jenter som vil være din neste kjæreste :)

Skrevet

Siden det er et ferskt brudd er det selvfølgelig vondt og trist, men jeg vil råde deg til å gjøre det du har tenkt på, begynne å trene, slutte med røyk og snus, og bruk tiden på å kose deg sammen med venner :) Vil hun ha deg tilbake så forteller hun deg om det, vil hun ikke så er det nok plenty med søte jenter som vil være din neste kjæreste :)

jojo, takk for det :) men det er veldig vansklig og slippe seg fra sin første store kjærlighet! vi bor såpass nerme henne også så jeg vil liksom ikke at jeg må totalt overse henne hvis jeg ser hu eks :o er det teit for meg (siden jeg er gutt) og poste her?... dere jenter er mye flinkerer til og hjelpe oss gutta en det gutta selv er det går mer i "kom så finner vi deg en du kan knulle" men sånn funker det ikke for meg :)

Skrevet

Hun slo opp for to dager siden? Da tror jeg det beste for deg er å belage deg på at det er slutt. Ja, det er sårt og trist, men det er de færreste forunt å gå gjennom livet uten å oppleve noe slikt. Å møte henne på flyplassen blir sannsynligvis bare pinlig. Mitt råd er å gå på kino med vennene dine isteden. Det vil ta tid å bearbeide sorgen, men det er bedre at du begynner nå enn at du fortsetter å tro at det stadig kan bli dere.

jo takk! :) følger ditt tips her! :-) begyner og glede meg og få dratt ut igjen faktisk! :D

Skrevet

jo takk! :) følger ditt tips her! :-) begyner og glede meg og få dratt ut igjen faktisk! :D

Kjærlighetssorg er like ille enten man er 10 eller 70 år. Men med årene lærer man å takle det bedre, å finne veien ut av det. Du har fått gode råd av andre her som helt sikkert har gjennomgått det samme og jeg er enig med dem: La ting bero og gå ut og mor deg i mellomtiden. Det er dumt med anonyme "tips", det kan jeg skrive under på, det beste er å bare slette dem og ikke ta de fram og lese de om igjen og gremme seg over det. Slett dem og glem dem. Lykke til, er du en kjekk,sunn og grei gutt finnes det en søt pike for deg også når tiden er inne.

Skrevet

Kjærlighetssorg er like ille enten man er 10 eller 70 år. Men med årene lærer man å takle det bedre, å finne veien ut av det. Du har fått gode råd av andre her som helt sikkert har gjennomgått det samme og jeg er enig med dem: La ting bero og gå ut og mor deg i mellomtiden. Det er dumt med anonyme "tips", det kan jeg skrive under på, det beste er å bare slette dem og ikke ta de fram og lese de om igjen og gremme seg over det. Slett dem og glem dem. Lykke til, er du en kjekk,sunn og grei gutt finnes det en søt pike for deg også når tiden er inne.

takk for det! :-) ha en riktig søndags kveld! :-) nå åker jeg på kino!

Gjest finurlig
Skrevet

jojo, takk for det :) men det er veldig vansklig og slippe seg fra sin første store kjærlighet! vi bor såpass nerme henne også så jeg vil liksom ikke at jeg må totalt overse henne hvis jeg ser hu eks :o er det teit for meg (siden jeg er gutt) og poste her?... dere jenter er mye flinkerer til og hjelpe oss gutta en det gutta selv er det går mer i "kom så finner vi deg en du kan knulle" men sånn funker det ikke for meg :)

Det er mange menn som benytter seg av KG, så det er ikke teit :)

Og når du møter henne igjen, smil og si hei, men la det bli med det med mindre hun tar initiativ til samtale. Og kos deg på kino i kveld :)

Skrevet

Det er mange menn som benytter seg av KG, så det er ikke teit :)

Og når du møter henne igjen, smil og si hei, men la det bli med det med mindre hun tar initiativ til samtale. Og kos deg på kino i kveld :)

Okei bra, satt faktisk akkuratt og snakket med henne nå i tlf. nesten en time satt jeg og gråt og gråt :P men men, hadde det ganske så koselig på kino idag, og merker at venner gjør at man ikke tenker så mye på det. Men fikk en del svar osv. så jeg kjønner litt nå hvorfor ting har blitt som det har blitt, så jeg er veldig taknemmelig for at hu var såpass erlig og så tøff at hu turte og si at hun rett og slett hadde mistet følelsene for meg og hadde begynt og få litt følelser for en annen. føler meg litt lettet, skal møte hun i morgne så hu får tingene sine osv. så da blir det sikkert litt snakking da også regner jeg med! :) får prøve og gjøre det beste ut av det og håpe vi kan være venner.. :) så vi får se hva framtiden viser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...