Gå til innhold

WALKING WITH DINOSAURS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på walking with dinosaurs,hva synes dere om den???.Har vært inne på tanken og ta med meg min 6 åring på den.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var med mine fire første gangen de var her...to år siden? Jeg digget showet og ungene med. Men vi er vel i overkant entusiastiske for dinoer da.. :gjeiper:

Skrevet

Jeg var på det i 2009, og syntes det var veldig morsomt og fascinerende. Og jeg var 19 år gammel da, så kan tenke meg at det må være kjempespennende for en 6-åring!

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg var på den i 2009, og det var mange med barn rett under/i begynnelsen av skolealder der. De som satt i nærheten av meg koste seg veldig, og syntes tydeligvis ikke at det ble langtekkelig eller kjedelig, hvis det er det du tenker på :) Anbefales.

Hilsen Spinell - snart 40 og dinosaurentusiast ;)

Gjest Gjest
Skrevet

mannen min mener det er alt for skummelt for en 6 - 7 åring..

Gjest Spinell
Skrevet

På Oslo Spektrums hjemmesider står det at showet passer for barn fra tre år og oppover. Showet er ikke laget for å være skummelt eller skremmende for barn.

Man kjenner jo sine egne barn best, og bør helt sikkert vurdere utfra hvilken terskel barnet har. Dinosaurene er jo store, og lyset i salen er slukket, så jeg ser for meg at man bør forberede barnet på dette. Siden de er imponerende livaktige er det sikkert ikke dumt å snakke om på forhånd at de er maskiner, ikke ekte dyr, også.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, det er vel heller mannen din som synes der er for skummelt for seg selv ;)

Skrevet

tusen takk for alle svarene, vi drar dit i oktober :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der også sist de var der, og jeg var 22 den gangen, satt vel med munnen halvveis åpen og ropte "SEEEEEEEEEEE" hele tiden til typen :fnise: Elsket det, og det satt masse unger rundt meg som digget det, små som store :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...