ellen :) Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Noen som har vært på walking with dinosaurs,hva synes dere om den???.Har vært inne på tanken og ta med meg min 6 åring på den.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Jeg var med mine fire første gangen de var her...to år siden? Jeg digget showet og ungene med. Men vi er vel i overkant entusiastiske for dinoer da.. :gjeiper:
Fandenivoldsk Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Jeg var på det i 2009, og syntes det var veldig morsomt og fascinerende. Og jeg var 19 år gammel da, så kan tenke meg at det må være kjempespennende for en 6-åring!
Gjest Spinell Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Jeg var på den i 2009, og det var mange med barn rett under/i begynnelsen av skolealder der. De som satt i nærheten av meg koste seg veldig, og syntes tydeligvis ikke at det ble langtekkelig eller kjedelig, hvis det er det du tenker på Anbefales. Hilsen Spinell - snart 40 og dinosaurentusiast
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 mannen min mener det er alt for skummelt for en 6 - 7 åring..
Gjest Spinell Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 mannen min mener det er alt for skummelt for en 6 - 7 åring.. På Oslo Spektrums hjemmesider står det at showet passer for barn fra tre år og oppover. Showet er ikke laget for å være skummelt eller skremmende for barn. Man kjenner jo sine egne barn best, og bør helt sikkert vurdere utfra hvilken terskel barnet har. Dinosaurene er jo store, og lyset i salen er slukket, så jeg ser for meg at man bør forberede barnet på dette. Siden de er imponerende livaktige er det sikkert ikke dumt å snakke om på forhånd at de er maskiner, ikke ekte dyr, også.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #7 Skrevet 8. april 2012 mannen min mener det er alt for skummelt for en 6 - 7 åring.. Hehe, det er vel heller mannen din som synes der er for skummelt for seg selv
ellen :) Skrevet 9. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2012 tusen takk for alle svarene, vi drar dit i oktober
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #9 Skrevet 9. april 2012 Jeg var der også sist de var der, og jeg var 22 den gangen, satt vel med munnen halvveis åpen og ropte "SEEEEEEEEEEE" hele tiden til typen Elsket det, og det satt masse unger rundt meg som digget det, små som store
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå