Gå til innhold

Scrapping/kortlaging - hvordan få tilbake gnisten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et helt rom fullt av utstyr til scrapping/kortlaging til mange tusen kroner, men har dessverre mistet gnisten... :sjenert: Noen som kan dele sine tips til hvordan dere kommer over "tørkeperioden"?

Jeg kan sitte å se i blader/kikke på blogger og se masse jeg har lyst til å lage, men det blir med det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hva det gjelder, når du har en tørkeperiode så må du lete etter ting du synes ser bra ut, og har lyst til å prøve å lage selv. Jeg synes det er mye spennende på denne siden:

http://www.kreativesider.no/content.php

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kommer heller ikke på plussiden utgiftsmessig med min labre kort-produksjon. Men, jeg har ihvertfall bestemt meg for å lage julekort sjøl hvert år - og det klarer jeg å holde. Og så har jeg en avtale med en venninne om å lage påskekort til hverandre. Da får jeg brukt kreativiteten litt. Det hjelper å sette seg slike konkrete mål, synes jeg. :jepp:

Skrevet

Delta på diverse utfordringsblogger, det finnes maaaange der ute :)

Selv sliter jeg litt med motivasjonen for tiden, men sitter å surfer blogger (både utfordringsblogger og andre) og innimellom får jeg ånden over meg.

Prøv ut nye teknikker, feks å bruke metalltape og akrylmaling.

Skrevet

google art journaling :) mye fint!

Skrevet

Jeg elsker scrapbooking men hadde også en lang periode der jeg lot det ligg, men for meg kom det bare tilbake helt av seg selv når jeg så på bilder jeg hadde tatt helt fra jeg sluttet og frem til nå. Også hvis jeg må tilbringe mye tid på ett sted (eks. hytta med familien) da tar jeg det med meg og synes det er kjempe kjekt å holde på med :)

Jeg tror ikke du skal stresse med det hvis det ikke er noe du ønsker å gjøre, gniste kommer nok tilbake, og hvis ikke kan du jo kanskje gi bort alt utstyret ditt til noen som har større glede av det enn det du har? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...