AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Hei, Noen som vet hvordan jeg kan øveføre filer (filmer, bilder) fra iPhone til Mac?
Gjest Flowerbomb Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Det er bare å bruke usb kabelen som fulgte med iphonen
Scherbatsky Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Bruk den kabelen du bruker i laderen i maskinen. Vanligvis vil iPhoto eller et lignende program åpnes automatisk og du kan importere bildene i dette.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Bruk den kabelen du bruker i laderen i maskinen. Vanligvis vil iPhoto eller et lignende program åpnes automatisk og du kan importere bildene i dette. Men mange sier at da blir alt på telefonen slettet?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Men mange sier at da blir alt på telefonen slettet? Du velger selv om du vil slette det fra telefonen eller beholde det.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Du velger selv om du vil slette det fra telefonen eller beholde det. Oki, takk:)
Scherbatsky Skrevet 12. april 2012 #10 Skrevet 12. april 2012 Oki, takk:) Jepp, du får spørsmål etter endt overførsel, bare trykk "Keep Photos On Phone" eller hva den nå sier. Håper du fikk det til!
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #11 Skrevet 12. april 2012 hvordan får jeg bilder jeg har på pc'en inn på telefonen?
Humbug? Skrevet 13. april 2012 #12 Skrevet 13. april 2012 hvordan får jeg bilder jeg har på pc'en inn på telefonen? Plugg IPhone i maskina, ITunes åpner seg. Øverst oppe får du faner med oversikt, info, programmer, musikk osv. Trykk Bilder. Trykk Synkroniser Bilder fra (hos meg er det iphoto som er alternativet.) Klikk enten alle bilder, eller markerte bilder (og da må du selvfølgelig markere hvilke bilder du vil synkronisere) Trykk så Synkroniser nede i høyre hjørne. Voila!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå