Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Dunkel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan alltids anmelde om han gjør det. Det blir nok ikke gjort noe med, men kan jo være at han skjelver i buksene. Det strider mot loven, såvidt jeg vet, å legge ut bilder av enkeltpersoner uten deres samtykke.

Skrevet

Vet jeg kan anmelde han, og har truet han med det, men det brydde han seg ikke om

:kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

At ingen lærer!

Igjen: ALDRI, ALDRI la deg fotografere naken av venn, kjæreste, samboer og så videre. ALDRI, ALDRI!

For en dag er man plutselig uvenner!

AnonymBruker
Skrevet

*mental huskelapp: hvis jeg klarer å lure jenter til å sende lettkledde bilder av seg selv over chat så kan jeg true de noen måneder/år senere til å ha sex med meg*

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Hjelper lite å fortelle at det er dumt gjort å sende bilder av seg selv osv nå. Anmeld han til politiet. Om han ikke bryr seg hadde jeg tydd til mer drastiske metoder. Snakk med noen kompiser som kan true han med vold om han ikke gir seg og sletter bildene.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Akkurat det med sexutpressing driver han med nå. uff... Tror jeg var smart og lot være å ta bilde av ansiktet mitt da. Men allikavel..

Men ja, kjenner noen mannfolk på 30 som banker opp folk, så kan jo alltids spørre dem..

Endret av Dunkel
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende det eneste som virker er å ikke bry seg noe særlig, det blir jo mindre spennende når det virker som det ikke irriterer deg. Skjønner at det er en kjip situasjon, og at du opplever det som veldig ubehagelig, kan ikke si jeg hadde likt å vite at "alle" kunne se meg i undertøyet, men allikevel, jeg tror du kan leve med det om det kommer ut. Virker sikkert som tåpelige ord som kanskje ikke er til noe hjelp, men dersom du har på deg undertøyet så er det jo egentlig ganske likt som å bli avbildet i bikini.

Har selv sendt et par mindre heldige bilder i min fortid, og har heldigvis ikke kommet i en sånn klemme, men jeg tenker at det ikke hadde vært så veldig flaut at alle så meg i undertøy, mer flaut at de visste at jeg hadde sendt det til noen, på en måte.. Men igjen, kan hende det lureste er å late som du ikke bryr deg noe særlig, det er iallefall ikke klokt å la han bruke det som pressmiddel, det eneste som skjer da er at han får en enda større mengde informasjon å bruke mot deg senere.. Og til slutt: dersom han legger det ut bør du anmelde.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde spart på alt han skrev i form av press og trusler. Kan være kjekt å ha dersom du ønsker å anmelde. Bilder i undertøy og uten ansikt er ikke de verste bildene som kan havne på nett, men jeg skjønner at du synes det er ubehagelig. Det viktigste er at du ikke lar deg presse til noe.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet hvis ikke ansiktet ditt er med på bildene? Du kan jo si at det ikke er deg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bilder av deg i undertøy, og da ville jeg svart han at han kan gjøre hva han vil med de bildene for du skammer deg ikke over kroppen din. Ikke la han forstå at truslene sliter på deg, og at du er livredd for at han skal gjøre det. Viser det seg at han faktisk gjør det, ville jeg anmeldt han. Men ikke la en drittsekk skremme deg på denne måten.

Skrevet

Takk for svar, har ordnet opp i det nå :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...