Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil vi egentlig ha det? Jeg snakker jo selvsagt om kripos nye tipssystem... HALLO!!!!!!

Man kan anonymt uthenge nick og folk...sørge for at politiet bruker tid og ressurser på å spore opp mennesker... Hmmf..unnskyld meg, nå er det på tide at vi begynner å tenke litt før det går helt ut av sporet!!

TA F EKS KVINNEGUIDEN!!!! Hvor mye krangling har det ikke vært her, forsøk på å spore hverandre og true hverandre...heldigvis er det ikke ofte, men det skjer... særlig kvinner som har vært her veldig lenge begynner å småkrangle før de lager en tråd om hvorfor de slutter.... HVORFOR DET EGENTLIG når man bare kan sende politiet til folk anonymt..? Lage et sant helvete for meningsmotstandere?

Dette forferdelige systemet vil bli brukt av mennesker som hater hverandre..og det kan være vikarierende grunner til det, og sexovergrep er selvsagt en av dem, men DET FINNES TUSEN ANDRE ÅRSAKER til at folk vil bruke dette...

Det er nesten sånn at jeg ikke tør være på nettet og si hva jeg mener....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, kom iallefall ikke på Kg å ha andre meninger enn det som er opplest og vedtatt her inne.

Da får du straks stemplet som useriøs, dårlig moral og gud vet....

Nye tenkemåter enn det som har kjørt seg fast hos enkelte er forbudt.

Vi vet om enkelte stater hvor folk tenker annerledes blir angitt.

Enkelte er vel her for kun å "arrestere" de som ikke følger malen. Temaet intr.ikke disse folkene, og de begynner å bli mange etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...